דרושים במשאבי אנוש – עיריית נשר

דרושים במשאבי אנוש – עיריית נשר

שיתוף
סמל עיריית נשר

 

העיר נשר הוקמה בשנת 1924 והוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1952. בשנת 1995 קיבלה נשר מעמד של עיר. אוכלוסיית העיר מונה כיום כ-26 אלף תושבים. אחוז העולים החדשים בכלל האוכלוסייה עומד על 28.7%.

המדד הסוציואקונומי של העיר: 7. השטח המוניציפלי של העיר נשר הינו 13 אלף דונמים.

מערכת החינוך:

במערכת החינוך העירונית של נשר לומדים כ-3,430 תלמידים. בנשר יש 29 גני ילדים, ששה בתי ספר יסודיים, שתי חטיבות ביניים, ובית ספר תיכון אחד.


לעיריית נשר דרוש\ה רכז\ת משאבי אנוש ברשות

פרטי המשרה:

  • מנהל\ת משאבי אנוש.
  • היקף משרה: משרה מלאה – 100%.
  • כפיפות ארגונית: למנכ"ל העירייה.
  • דרגת המשרה: 40-38 מתח דרגות.
  • טווח שכר: 6,400-7000 שקלים בחודש ברוטו.

תיאור המשרה:

  • תכנון אסטרטגי של מערך ההון ברשות.
  • ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים לרשות.
  • ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות.
  • ניהול תקני משאבי אנוש ברשות.
  • ניהול מערך ההדרכה ברשות.
  • ניהול תחום רווחת העובדים בארגון.
  • ניהול מערך דיווחי הנוכחים של עובדי הרשות.
  • טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות.
  • ניהול יחסי העבודה ברשות.
  • ניהול יחידת ההון ברשות.

דרישות התפקיד:

השכלה:

  • בעל\ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל.
  • תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית – יתרון.
  • נושא\ת התפקיד יחוייב\תחוייב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו\מנויה.
  • עדכון השכר מותנה בסיום הקורס כאמור.

ניסיון מקצועי:

ניסיון מקצועי של חמש שנים לפחות, שנרכש במהלך שבע השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחומי משאבי אנוש ,פיתוח או ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה או ניהול מערך הדרכה.

ניסיון ניהולי:

שלוש שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות:

  • עברית שפת אם.
  • אנגלית ברמה טובה.
  • ידע ביישומי מחשב – היכרות עם תוכנת מייקרוסופט אופיס.

הערות כלליות:

– הרשות רשאית לשלוח את המועמדים למבדקי התאמה לתפקיד.

– יש לציין כי פניות שיגיעו ללא תעודות המעידות על השכלה, ניסיון ניהולי, ניסיון מקצועי כאמור לעיל, לא יובאו בחשבון משום שלא יוכלו להיבדק באופן הראוי.

הגשת מועמדות לתפקיד בצירוף קורות חיים עד 13.3.2019 בשעה 12:00

נא לשלוח את קורות החיים ושאר המסמכים אל מזכירת המנכ"ל, הגב' דלית סויסה, לפקס שמספרו 04-8212116 או לדואר אלקטרוני בכתובת:  dalit@nesher.muni.il

תפקידים עיקריים במשרה:

גיוס ופיתוח משאבים

אזורי פעילות: אזור חיפה

כתובת: דרך השלום 20 נשר.

שם איש קשר לפניות: דלית.

טלפון לפניות: 048299200.

המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד!

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה