חברת טוויגל (Twiggle) מתל אביב מספקת פתרון המשתמש בבינה מלאכותית כדי להפוך את המסחר המקוון לחכם יעיל ומהיר. או במילים פשוטות: לסייע לקונים ברשת לבצע קניות בצורה חכמה. המערכת של החברה פותרת את הבעיה של חיפוש שאינו מדויק במנועי החיפוש של חברות קמעונאיות ברשת. למשל, קונה שמחפש מעיל ג'ינס מסויים, למשל, ובמקום זה קיבל רשימה ארוכה של בגדי ג'ינס שכלל אינם תואמים את מה שרשם בחיפוש.
שיטת החיפוש המסורתית של מנועי החיפוש הפנימיים של אתרי המסחר המקוון מבוססת על שפה. יתכן שלא דייקתם בהגדרת המוצר הספציפי שרציתם, ויתכן שמנוע החיפוש של האתר עצמו אינו מספי חכם כדי להבין את רצונותיכם.
הטכנולוגיה של טוויגל, המבוססת על עיבוד שפה טבעית (NLP), מסייעת לאתרי המסחר המקוון להבין את כוונת המחפש טוב יותר ולהציג לו את הפריטים שהוא באמת רוצה לראות. אתרי המסחר המקוון מרוויחים מכך משום שהפתרון יוצר להם יותר לקוחות מרוצים ועל ידי כך מאפשר להם לשמר יותר לקוחות לאורך זמן.
טוויגל הוקמה ב-2013 ולפני כשנתיים כבר קיבלה השקעה משמעותית ביותר מענקית המסחר המקוון עלי אקספרס.
להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לאתר טוויגל בקישור זה!
לחברת Twiggle דרוש\ה HRBP
תיאור המשרה:
- אם תפקיד מנהל\ת משאבי אנוש הוא לא רק עבודה בשבילך, אלא דרך חיים, אם את\ה איש\אשת מעשה, אם את\ה באמת אוהב\ת אנשים, מונע על ידי נתונים, ואם את\ה כולך נושם משאבי אנוש – מקומך איתנו.
- אנחנו מחפשים שותף משאבי אנוש עסקי (HRBP) יוצא דופן במצויינות, כדי שינהל את פעילויות משאבי האנוש שלנו, יטפח תרבות ארגונית חזקה ויניע קדימה את נושא מחוברות העובדים לארגון.
- בעל\ת התפקיד יהיה\תהיה חלק מצוות משאבי האנוש של Twiggle ויעבוד\תעבוד בשיתוף פעולה עם כמה מנהלים, המופקדים על מגוון פעילויות וצוותים, כדי לסייע בפיתוח והוצאתן לפועל של אסטרטגיות משאבי האנוש והפעילויות, אשר מטפחות צמיחה, חדשנות, ויעילות ארגונית.
- תפקיד מפתח בחברה הצומחת במהירות ובסביבה הפועלת בקצב מהיר במיוחד.
- בעל\ת התפקיד יתרום\תתרום, תוך רמת מעורבות אישית עמוקה, לטיפוח תרבות ארגונית פתוחה ודינמית.
כפיפות: בעל\ת התפקיד ידווח\תדווח לסמנכ"ל משאבי אנוש של טוויגל.
מיקום: המשרה ממוקמת בתל אביב.
תחומי האחריות של התפקיד:
- גיוס – עבודה צמודה עם מנהל\ת רכישת כשרונות, כדי לתמוך באסטרטגיות הגיוס וקליטת העובדים של החברה.
- תהליכי משאבי אנוש – תכנון של תוכנית משאבי אנוש שנתית, וניהול תהליכי משאבי אנוש בשגרה לרבות משכורות, בונוסים, פידבקים, תקשורת פנים ארגונית, שימור עובדים, וייעוץ.
- תרבות ארגונית – לייסד, יחד עם צוות משאבי אנוש, את המודלים ליסודות התרבות הארגונית ומחוברות עובדים לארגון.
- חווית עובד – להשתתף בטיפול בעובד לאורך כל מחזור חייו בחברה.
- פיתוח ארגוני – לספק תבנית יציבה לפיתוח תהליכים, סדנאות בנושאים שונים, וכן יצירה וקידום של פעילויות מחוץ לאתר החברה.
- פיתוח עובדים – לבנות, לטפח ולהוציא לפועל, תוכניות פיתוח עובדים.
- פיתוח מנהלים – יעוץ ותמיכה למנהלים במצבים שמתרחשים תוך כדי פעילות החברה, בשינויים ארגוניים, ובצרכים ספציפיים.
- יחסי עובד מעסיק (דיני עבודה) – לנהל אספקטים שונים של סוגיות בתחום דיני העבודה, להוביל תוכניות שיפור ביצועים, וטיפול במקרים ייחודיים, כמו גם במקרים של פיטורים.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של שמונה שנים או יותר בתפקיד משאבי אנוש בארגונים.
- כישורים אקדמיים מצויינים מאוניברסיטאות מובילות.
- תואר ראשון: חובה.
- תואר שני: יתרון.
- ניסיון בניהול כל תוכניות OD – יצירת התוכניות, קידומן ויישומן.
- יכולת לפתח יחסי אנוש בוני אמון עם עובדים ומנהלים בכל הארגון, יכולת לעבוד בשיתוף פעולה חוצה צוותים.
- ניסיון בסיוע לארגון בסדרי גודל גלובליים.
- אנגלית – רמת שפת אם.