עבודה באונ' תל אביב
עבודה באוניברסיטת תל-אביב משמעה לקחת חלק במצוינות המפעל האקדמי. החוקרים, הסגל האקדמי, הסגל המנהלי והסטודנטים מרכיבים יחד את המרקם האנושי האיכותי הפועם בלב לבה של האוניברסיטה.
הסגל המנהלי של אוניברסיטת תל-אביב מורכב מפסיפס אנושי בקשת רחבה של תפקידים. העבודה מספקת אפשרויות רבות להתפתחות אישית ומקצועית וגם לקידום, כל זאת, תוך שמירה על יציבות וביטחון תעסוקתי. אוניברסיטת תל-אביב דוגלת במצוינות ובהתפתחות אישית ומקצועית, ומעודדת את חברי הסגל לצאת להשתלמויות מקצועיות וקורסים באוניברסיטה ומחוצה לה.
דרוש/ה לאונ' תל אביב – רכז/ת נסיעות וזכויות אקדמיות-מדור נסיעות וזכויות אקדמיות- אגף משאבי אנוש (2018/מכרז/JB-57)
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי
לכל המידע על המשרה.
תיאור התפקיד:
קליטה ובדיקת בקשות הנסיעה לחו"ל של חברי הסגל האקדמי והמנהלי באוניברסיטה ובחינת זכויות אקדמיות, כולל:
טיפול בבקשות הנסיעה בהתאם לזכויות האקדמיות.
חישוב הוצאות הנסיעה בהתאם לנוהלי האוניברסיטה ותקנות מס הכנסה.
עריכת דוחות כספיים לאחר נסיעות אקדמיות.
עבודה מול גורמי פנים אוניברסיטאיים וגורמי חוץ .
קבלת קהל ומתן מידע ומענה לפניות.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
דרישות המשרה:
תואר אקדמי- רצוי תעודת בגרות- חובה
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
רקע בהנהלת חשבונות – יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח ברמה גבוהה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, לרבות OFFICE. רצויה היכרות עם מערכת ERP.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
כושר ארגון, סדר ודיוק.
יכולת התמודדות עם מצבי לחץ, עומס ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות, בהתאם לצורך.
לפרטים נוספים ופניות למשרה ניתן לפנות לאתר אונ' תל אביב.