יזמים מרבים להשתמש בשירותיהם של פרילאנסרים כדי להעמיד את העסק על הרגליים וזה כולל מפתחים אתרים, כותבי תוכן, מעצבים וכיו"ב. לאנשים האלה יש לוח זמנים גמיש והם מאפשרים לכם לשכור כישרונות לפי הצורך. מליסה סוקמן כותבת באתר Women 2.0 שפרילאנסרים מוכשרים ואיכותיים ממתינים לכם בכל העולם – כולל שווקים חדשים כמו ארגנטינה, בנגלדש והודו.
איך מאתרים אנשי מקצוע מבריקים ואיך רותמים אותם לתפקיד לתפקיד?
1. הציעו שיעורי שכר תחרותיים. שיעורי התשלום תלויים במידה רבה בניסיון, תעשייה ומיקום. כותב תוכן עצמאי עשוי לחייב לפי מילה, בעוד מפתח מחייב לפי שעת עבודה או עמוד אינטרנט. על פי סקר Payoneer Freelancer Income Survey 2015, התשלום הממוצע לשעה לפרילאנסר הוא 21 דולר, גבוה הרבה יותר מהשכר הממוצע ברבות מהמדינות שנסקרו. השוו את הסטנדרט של התעשייה ביחס לכישורים והניסיון הספציפיים שהמיזם שלכם דורש כדי לקבוע מהו שיעור התשלום הטוב ביותר לפרילאנסרים שלכם. קביעת השיעור הנכון עשויה להבטיח שתמשכו את הפרילאנסרים הטובים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם.
2. פתחו את החיפוש אל העולם. אל תגבילו את חיפוש הכישרונות אל המדינה או האזור שלכם. פתיחת צוהר לשווקים בינלאומיים מרחיבה משמעותית את עתודת הפרילאנסרים. יש הרבה מאוד אפשרויות לעבוד עם עצמאיים ממקומות אחרים בעולם. עבודה מעבר לקווי זמן עשויה לתרום רבות לתפוקה שלכם בפרויקטים מסוימים.
3. הציעו אפשרויות תשלום גמישות. אחד האתגרים הגדולים ביותר שניצבים בפני פרילאנסרים בינלאומיים הוא הלוגיסטיקה של קבלת התשלום. תשלום חוצה גבולות עלול להיות מסובך מאוד, לכן חשוב שתעבדו עם פלטפורמה שמאפשרת תשלום גמיש. עם הבנקאות המסורתית – שהיא האפשרות היחידה שחלק מהמעסיקים מציעים כצורת תשלום לפרילאנסרים – התשלום עלול לעבור דרך כמה בנקים מתווכים יחד עם תוספת עמלות לפני שיגיע לחשבון הבנק של הפרילאנסר שלך. על כל פנים הפרילאנסרים רוצים דרכים גמישות לקבל את כספם – כולל משיכת מזומן, צ'קים, כרטיסים וחשבונות משולמים מראש. שכירת פרילאנסרים דרך שוק בינלאומי מציע אפשרויות אלה וגם אחרות.
4. מנפו את הרשתות החברתיות שלכם. על פי הסקר שהוזכר בסעיף הראשון, המדיה החברתית היא ערוץ נפוץ למציאת עבודה כפרילאנסר. בעוד ש-46% מהפרילאנסרים הבינלאומיים מוצאים פרויקטים ישירות דרך שווקים מקוונים, כ-15% מהפרילאנסרים מוצאים עבודות דרך לינקדאין. הסקר מראה גם שפרילאנסרים מקדמים כישורים באמצעות פייסבוק, שהוא הערוץ הפופולרי ביותר עם 38%. יש מגוון דרכים למציאת פרילאנסרים דרך מדיה חברתית, כולל פרסום משרות בדף הפייסבוק שלכם, או זיהוי קבוצות לינקדאין ספציפיות לפרילאנסרים שאתם מחפשים וכן אתרים שמוגדרים מראש כפלטפורמות לתיווך בין בעלי עסקים ומנהלי פרויקטים לבין פרילאנסרים לפי מקצועות.
רוצים לשפר את היכולת שלכם לבנות חבילות שכר אטרקטיביות? הירשמו עוד היום לכנס שכר והטבות! פרטים והרשמה כאן