חברת אינסנטיבס סולושיינס המתמחה בפתרונות תוכנה עבור המרחב הדינאמי של תכנון, ניהול, תפעול ואופטימיזציה של תוכנית המכירות השנתית בארגון, ניהול תשלום בונוס שנתי, וניהול על פי יעדים ומיכון פרמיות ונורמות, הציגה את מודול SPM לניהול ביצועי מכירות, עמלות ותמריצים בכנס חדשנות בטכנולוגיות HR&CIO שהתקיימה בשבוע שעבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
במסגרת הכנס, בו הציגו מגוון חברות המספקות פתרונות ושירותים לתחום משאבי אנוש, העמידה אינסנטיבס סולושיינס ביתן מעוצב, בו הוצגה תוכנת הדגל של החברה INCENTIVES PRO ומודול ה- SPM לניהול מכירות ושירותים (Sales & Service Performance Management) .
מודול ה- SPM המשמש לניהול ביצועי מכירות, שירות ותמריצים, מבוסס על מכלול המדדים הקיימים בארגון לשיפור השירות והגברת המכירות, תוך שהוא מייעל את ניהול התכניות המורכבות ומפחית את עלויות התפעול של מערך ניהול ביצועי המכירות והשירות, בשל החיסכון בזמן ובמשאבים לארגון.
מערכת INCENTIVES PRO מספקת פתרון ייעודי ויעיל לכל הררכיית הניהול בארגון בדגש על משאבי אנוש, מערכות מידע, כספים וכמובן תחום המכירות והשרות. בנוסף לפתרון ניהול ביצועי מכירות עמלות ותמריצים, מספקת המערכת פלטפורמה לניהול תהליך הבונוס השנתי והעלאות שכר (MERIT) וכן ניהול על פי יעדים ותגמול מנהלים (MBO) ומיכון חישוב ותשלום בתהליכי פרמיות ונורמות.
המערכת שהוצגה בתערוכה מספקת מענה ל- 4 סוגיות מרכזיות בארגון:
- שיפור הביצועים והגברת המצוינות ע"י רתימה של העובדים ושיקוף מידע לכל הרמות ובמגוון ערוצי התקשרות בין הארגון לעובד (לדוגמא הצגת Dashboard ע"ג Smart Phone) להשגת תמריץ גבוה יותר ובכך להניע לפעולה ולעמוד ביעדי הארגון.
- התייעלות תפעולית כוללת ומיידית של כל המעורבים בתהליכי מדידה ותגמול בארגון ובכל הקשור בתכנון, ניהול, תפעול ותשלומי תמריצים. דגש בפעילויות מערכות מידע, מש"א, כספים ומכירות, אשר עד יישום מערכת אינסנטיבס עבדו תוך שימוש בקבצי אקסל ופיתוחים פנימיים עתירי משאבים.
- גמישות – שינוי המודלים, בניית סימולציות, השוואה לתקופות קודמות וחישוב גובה התמריצים במהירות ובקלות, תוך קיצור משמעותי של משך זמן הטיפול בבירורי שכר.
- בקרות כספיות ומיצוי התקציב בתכנון המודלים לתמרוץ הנציגים והמנהלים (בפעילות היומיומית וכן בקמפיינים מיוחדים), יכולות לסימולציות ואנליזה של 'ביצוע מול יעד' ובחינתם ע"י גורמי ההנהלה המקצועיים. יצירת Return On Incentives מהיר לקבלת יחס משופר בביצועים הנמדדים למול תשלומי התמריצים למתוגמלים.
בארגונים שבהם הותקנה המערכת, נעשו בדיקות וביקורות אשר זיהו תקינות ודיוק במערך התשלומים לעומת תשלומי יתר בהשוואה לתקופה טרום ההטמעה.
עמית לוי, מנהל מכירות ישראל בחברת Incentives Solutions: "הכנס שימש אותנו לפגוש לקוחות ותיקים ולהציג בפני לקוחות פוטנציאלים את סל השרותים והפתרונות שמציעה החברה. בכנס הושם דגש לערך המוסף ולתועלות עבור משאבי האנוש ומערכות המידע בארגון, אשר נדרשים לתת את חלקם בהתייעלות הארגונית תוך הכנסת פתרון יעיל, מתקדם ופרקטי כמערכת INCENTIVES PRO. נמשיך ונפעל לפיתוח המערכת והתאמתה לשוק בישראל ובחו"ל לארגונים המשלמים תמריצים ובונוסים, תוך שימוש במוצר המדף המוכח והעשיר שלנו".
אינסנטיבס סולושיינס נתנה חסות על ההגרלה השנייה בכנס שבה הוענק שובר 'המנה העיקרית' לפעילות תרבות ופנאי למשתתפת בכנס.