מדוע חשוב לייעל את התקשורת הפנים ארגונית שלכם?
התחרות היום מהירה מאי פעם. אתם כבר לא מתחרים רק מול המתחרים המקומיים.
מי ינצח בתחרות?
מי שיסתגל בצורה המהירה ביותר.
מי יסתגל?
מי שינצל את כל הכלים העומדים לרשותו. אתם צריכים שכל העובדים יהיו נוכחים יותר מאי פעם. שכל הרעיונות יועלו על השולחן ולא ייהרגו בשלבים מוקדמים בגלל אגו או תחרות פנימית. שמידע יעבור מהמנכ"ל עד אחרון העובדים, כדי שכולם יידעו לאן הוא רוצה להגיע. אח"כ שכל עובד יוכל להעלות רעיונות, כדי ששיתוף פעולה, סיעור מוחות וחדשנות יזרמו בכל הארגון.
לשם כך מומלץ לקבוע מדיניות של תקשורת פתוחה, להדריך מנהלים כיצד לנהל בצורה מעצימה ולשאוב רעיונות מהשטח, לייעל את ערוצי התקשורת בארגון והכלים השונים וכך תאפשרו:
- זרימת מידע בכל יח' הארגון
- דיאלוג מפותח של ההנהלה עם העובדים
- הטמעה של סדרי העדיפויות של ההנהלה אצל העובדים
- שתוף הפעולה, יצירתיות וחדשנות
- לעובדים לשפר יוזמות של ההנהלה