יום עיון בנושא שפת גוף ותקשורת בלתי מילולית בעבודה

יום עיון בנושא שפת גוף ותקשורת בלתי מילולית בעבודה

שפת גוף ותקשורת בלתי מילולית בעבודה

יום עיון בנושא שפת גוף ותקשורת בלתי מילולית בעבודה
יום שלישי ה-02/12/2014 – כפר המכביה
בשעות 08:30-16:00 כולל ארוחת צהריים
הדיבור משמש אנשים לתקשורת, הסבר, הכוונה והצהרת כוונות ורצונות מהסובבים אותם, אך המילים עצמן מהוות רק חלק (קטן) מהתקשורת עם הזולת – מנהל משאבי אנוש אשר ידע לקרוא את התקשורת הבלתי מילולית, בין אם היא בראיון עבודה ובין אם בשיחה עם עובד יוכל לשפר את מצבו ולהטיב עם הארגון באופנים רבים.
ביום עיון זה נלמד כיצד לשדר ולקלוט את המסרים הלא מילוליים של הזולת על היבטיו השונים. 
ענבל גלפרב

ענבל גלפרב
יום העיון יועבר על ידי ענבל גלפרב, מנחת סדנאות לתדמית אישית ועסקית, ומומחית לשפת גוף. לענבל ניסיון של מעל 15 שנים בעבודה בסדנאות ברחבי העולם, ומעל 7 שנים בהנחיה ופיתוח הרצאות וסדנאות לתדמית ומסרים בלתי-מילוליים.

ההרצאות שיכללו ביום העיון יתנו כלים אופרטיביים, וילמדו ויפתחו את יכולתם האישית של המשתתפים לקרוא את המסרים הבלתי מילוליים של הזולת ולהשתמש בשפת הגוף לשידור מסרים לצד השני. חלק מיום העיון יוקדש לנושא: "אומנות ראיון העובדים" וחלקו למתן כלים לימודיים אותם ניתן יהיה להעביר לעובדים בארגון, בין השאר: הדרכת אנשי המכירות בקריאת שפת הגוף של הלקוח.

להרשמה ליום העיון יש למלא את הטופס:
[adrotate banner="183"]

עלויות:*

560 ש"ח + מע"מברישום מוקדם עד יום ג' ה-18 לנובמבר
620 ש"ח + מע"מלנרשמים אחרי ה-18 לנובמבר

מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות ללא חיוב בהודעה בכתב בלבד למייל: sales@hrus.co.il
עד לתאריך 18 לנובמבר בלבד. 

לאחר מועד זה ועד לתאריך 27 לנובמבר עלות הביטול תעמוד על 350 ₪ + מע"ם!

לאחר ה-27 לנובמבר לא ניתן לבטל השתתפות ויגבה מחיר מלא מהמשתתף,
ניתן לשלוח משתתף מחליף, אך חובה ליידע על כך מראש את 'חברת HRus– משאבי אנוש זה אנחנו בע"מ'


להלן הנושאים בהם נעמיק ביום העיון:


עמידה בפני קהל
סודות הפרזנטציה המנצחת, שימוש בשפת גוף משכנעת, סוחפת ודינמית.
אומנות ראיון עובדים – איתור סימנים כלליים
איך להבין את המרואיין, מצב רוחו והטיפוס אליו הוא שייך על פי איתותי שפת גוף.
אומנות ראיון עובדים – איתור סימנים מחשידים
במידה ויש חשד לאי-אמינות מצד המרואיין, מה הם הסימנים שיכולים לתת קצה חוט בידו של מנהל משאבי האנוש.
שפת גוף במתן שירות ומכירות
צעד ראשון במכירות זה להקסים ולשכנע את הלקוח, במכירות יש צורך בשפת גוף שכנועית. שירות עוסק בטיפול בהתנגדויות, במתן שירות יש צורך בשפת גוף מרככת ובונה אמון.
שפת גוף: תדמית, רושם ראשוני והבדלים בין-תרבותיים
חלק נכבד מהאווירה והיחסים תלויים ברושם ראשון שכולל לבוש והופעה, אם זאת יש לקחת בחשבון את המוצע האתני והתרבותי – יינתנו לזה הסברים והדגמות בשפת הגוף.
שפת גוף: מרחקים, תוקפנות, טריטוריות ואסרטיביות
כל נושא החלל בין שני אנשים הינו מרכיב מאוד מרכזי בהצלחה של כל אינטראקציה. מרחק קרוב מדי יכול לאיים, רחוק מדי ליצור ניכור – ויש להיזהר לא לפלוש לשטחו הטריטורילי של הזולת. לסיום, תוקפנות ואסטרטיביות זה לא אותו הדבר – ינתנו הסברים והדגמות.