יום חמישי ה-30/07/2015 כפר המכביה בשעות 08:30-16:00 כולל ארוחת צהריים הארגונים של היום הם כבר מזמן לא חד-גוניים. כל העובדים בארגון אמורים לחתור ביחד לעבר אותה מטרה משותפת. כיום אין לאף גוף עסקי זכות קיום ללא מערך מקצועי, המנוהל ופועל כמכונה משומנת ממוקדת מטרה. למה הכוונה? אם מטרת העל של הארגון היא מכירות אזי כל מחלקה בארגון, לרבות משאבי אנוש, צריכה לקחת חלק כלשהו בהשגת המטרה. זאת עושים דרך אימוץ חשיבה מכירתית אצל כל עובד בארגון. חשיבה מכירתית לכלל הארגון היא זו שתוכל להביא את המכירות בארגון לרמה הגבוהה ביותר. התייחסות לאנשי המכירות כאחראים היחידים למכירות החברה, תגרום להפסד מכירות פוטנציאלי גדול ומשמעותי. כולם עובדים למען מטרה אחת משותפת, גם אם המטרה הזו היא מכירות ובהגדרת תפקידם הם לא אמורים להתעסק בנושא הזה. פוטנציאל המכירות הגלום בכל חברה, הוא נגזרת של מספר העובדים הכולל של החברה, העוסקים במכירות בדרך ישירה ו/או עקיפה. לכן, חייבת כל חברה להטמיע תפישת עולם ארגונית, המתייחסת לכל עובד כמקדם/איש מכירות של החברה ללא קשר לתפקידו, ובכך למקסם את מלוא פוטנציאל המכירות. כן, כל עובד ועובד, ברגע שיטמיע תפישת עולם זו, משפיע באופן ישיר על מכירות החברה, וכפועל יוצא נפח המכירות יגדל. תהליך הטמעה כזה מורכב ממספר שלבים:
| להרשמה ליום העיון יש למלא את הטופס: [adrotate banner="235"] עלויות:*
מדיניות ביטולים: ניתן לבטל השתתפות ללא חיוב בהודעה בכתב בלבד למייל: sales@hrus.co.il לאחר ה-16 ליולי לא ניתן לבטל השתתפות ויגבה מחיר מלא מהמשתתף, |
נעם שרי, יועץ ארגוני מומחה בהטמעת מיומנויות מכירות שרות וניהול. ניסיון עבר מעשי כאיש מכירות, מנהל מכירות, מנהל הדרכה, ובעלים של חברת הדרכה במשך של 30 שנה. מרצה ומנחה בגישה ייחודית המשתפת את הקהל בגיבוש ובהתאמת חומר הלמידה לעבודתם היומיומית על פי אישיותם ותפישות עולמם. הלימוד חוויתי, מהנה ובעל ערכים מוספים ממוקדי תוצאות.
"תפישת עולם זו המחוברת ל DNA הארגוני,
ומציבה יעדים לכל עובד על פי שיוכו הארגוני ויכולותיו,
מחוללת בארגון דינמיקה של עשייה ממוקדת תוצאות."
מנהל/ת משאבי אנוש – אם בארגון שלך יש צוות מכירות שנראה כך:
זו האחריות שלך להביא את מהפכת הארגון המוכר ולהפוך לארגון שנראה כך:
ולהפוך את מחלקת משאבי האנוש למחלקה המובילה בארגון!
להלן הנושאים בהם נעמיק ביום העיון:
מהו "הארגון המוכר" אם בארגון שלך יש צוות/מחלקת מכירות וצוותים/מחלקות נוספות – הארגון מפסיד את הפוטנציאל האמיתי שלו! הארגון המוכר לוקח את כל העובדים בארגון ומכשיר אותם, כל אחד בתחומו, לתומך במערך המכירות של החברה. נתחיל את היום בהבנת ההגדרה של הארגון המוכר, בחשיבותו וביתרונות שהוא מעניק לארגון. כיצד להפוך לארגון המוכר! הארגון המוכר – הלכה למעשה הארגון המוכר – רתימה והכשרה הטמעת הארגון המוכר | להרשמה ליום העיון יש למלא את הטופס: [adrotate banner="235"] עלויות:*
מדיניות ביטולים: ניתן לבטל השתתפות ללא חיוב בהודעה בכתב בלבד למייל: sales@hrus.co.il לאחר ה-16 ליולי לא ניתן לבטל השתתפות ויגבה מחיר מלא מהמשתתף, מדיניות ביטולים: ניתן לבטל השתתפות ללא חיוב בהודעה בכתב בלבד למייל: sales@hrus.co.il לאחר ה-16 ליולי לא ניתן לבטל השתתפות ויגבה מחיר מלא מהמשתתף, |
* מנהלי משאבי אנוש, בגלל שרתימת מנהלים נוספים בארגון לתפישת הארגון המוכר חשובה הן לנו והן לארגון – ארגונים אשר ירשמו מספר מנהלים זכאים להנחה! לבירור וקבלת פרטים נוספים ניתן להרשם בטופס מעלה ו/או לפנות טלפונית למספר: 0722-555-225