הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש 2013

הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש 2013

הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש HR2013

הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש 2013
יחולק השנה לשלושה חלקים:

  • בחלקו הראשון, המליאה, יועברו מספר פעילויות למידה מקצועית והקניית כלים מעשיים לניהול אסטרטגי ובניית תוכנית עבודה למשאבי אנוש בארגונים מניסיונם של סמנכ"לי משאבי אנוש.
  • בחלקו השני של הכנס יוכלו לבחור המשתתפים באחת משלוש פעילויות המשלבות בין נטוורקינג מודרך ללמידה אישית וצוותית. שלושת הפעילויות מתכננות כך שתתאפשר היכרות ונטוורקינג בין המשתתפים תוך כדי למידה וחלוקת ידע. פעילויות אלו יונחו ע"י אלון גל, המוכר לכולנו, וצוות המאמנים הבכירים מחברתו, תות – תקשורת ותוצאות. שלושת הפעילויות הינן: Speed Coaching , סדנה סגנונות תקשורת, ו- פעילות ODT בנושא תקשורת משאבי אנוש – עובדים, ומשאבי אנוש הנהלה.
  • בחלק השלישי של הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש ינוהלו במקביל שלושה מושבים בנושאים: משאבי אנוש בין המגזרים ציבורי ופרטי, ניהול כישרונות, השפעת התמורות בעולם העסקי על משאבי האנוש בארגון.
הכנס ייערך ב- 12 בנובמבר 2013 בכפר המכבייה!
לרישום מהיר לכנס שייערך ב-12.11.13
מלא/י את פרטייך ונציגנו יחזור אלייך:

[adrotate banner="124"]

הגרלת אייפד בכנס השנתי לניהול משאבי אנוש

לו"ז* הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש 2013

*לאחר הטבלה ניתן למצוא פירוט מלא של ההרצאות, הפעילויות והמרצים
08:00     התכנסות וכיבוד בוקר
09:00     דברי פתיחה
יורם שולטהייס, מנכ"ל משאבי אנוש זה אנחנו
09:10     השפעת הרשתות החברתיות על ניהול משאבי אנוש
     ד"ר אשר עידן, מרצה וחוקר באקדמיה (אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בר אילן והאוניברסיטה הפתוחה)
09:40     פאנל סמנכ"לי משאבי אנוש: הפרויקטים המשמעותיים ביותר שבוצעו בשנת 2013 ואלו המתוכננים לשנת 2014
הפאנל בהנחיית גדי רביד, סגן הדיקאן של הבית ספר למנהל עסקים במכללת נתניה
ובהשתתפות:
שלי בלוך, סמנכ"לית משאבי אנוש ויסוניק
עמית אוברקוביץ, סגן סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת החשמל
רונית סבה, HRBP יוניליוור
תת אלוף אריה דהן, קצין שלישות ראשי של צה"ל
10:35     "לנסות… מקסימום זה יצליח" – חדשנות ניהולית כאסטרטגיה עסקית של משאבי האנוש
     אלון גל, מנכ"ל תות – תקשורת ותוצאות
11:15     הפסקת כיבוד ומינגלינג
12:00
מסלול 1מסלול 2מסלול 3
Speed Coaching
בהנחיית אלון גל
פעילות ODT:
תקשורת משאבי אנוש עם העובדים וההנהלה
הרצאה פעילה:
סדנת סגנונות תקשורת
13:30     הפסקת קפה
13:45
מושב 1: משאבי אנוש
בין המגזרים ציבורי ופרטי
מושב 2: ניהול כמותי
ומדדי משאבי אנוש
מושב 3: השפעת התמורות בעולם
העסקי על משאבי האנוש
על המעבר מהמגזר הציבורי לפרטי
ברק שטרוזברג –
סמנכ"ל משאבי אנוש
של אסם נסטלה
יצירת מדדי ניהול
ויעדים למשאבי אנוש

ריבי אספלר,
מנלת תיק המוצרים סינריון
מדור לדור – תפקיד משאבי אנוש בעולם עבודה מתארגנת (מאורגנת) 2013 – מהמאקרו אל המיקרו
ד"ר גדי רביד, סגן הדיקאן של הבית ספר למנהל עסקים במכללת נתניה
על המעבר מהמגזר הפרטי לציבורי
עפרית כהנא – יועצת בכירה למנכ"ל שרות התעסוקה
חיבור לביזנס באמצעות מדדי HR:
Case Study  חילן – מכתשים אגן

עמית ניב, מנהל שכר והטבות
בחברת מכתשים אגן
מהו מחירה של הצטיינות בדבר הלא נכון? משאבי אנוש מקצוע הולך ונעלם
בני וולך וטוני גרגורי
14:45     ארוחת צהריים
*לו"ז הכנס נתון לשינויים.
רישום לכנס השנתי לניהול משאבי אנוש:

לקבלת טופס רישום לכנס יש למלא את הפרטים ולשלוח,
הטופס ישלח אוטומטית למייל שיסופק.
הכנס ייערך ב- 12 בנובמבר 2013 בכפר המכבייה!
* מחיר השתתפות 550 ש"ח + מע"מ.

[adrotate banner="124"]

חבילת ידע למשאבי אנוש:

(1) כל משתתף בכנס יקבל שובר מתנה לפגישה ללא עלות עם מאמן בכיר מחברת תות –תקשורת ותוצאות, חברת האימון המובילה בישראל !

(2) משתתפי הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש ייהנו גם מרישום לכנס קידום בריאות במקום העבודה! (שייערך ב- 19.11.13 במלון קיבוץ שפיים)

אלון גל בכנס השנתי לניהול משאבי אנוש
בנוסף, כל ארגון שירשום שני משתתפים ומעלה יקבל:

(1) השתתפות שני נציגים ב-3 סדנאות ייעודיות למנהלי משאבי אנוש: סדנת סגנונות תקשורת, סדנת "יצירת אווירת העזה בארגון" וסדנת ODT – כלים לפיתוח ארגוני – בשווי של 400 ש"ח כל סדנה!

(2) סדנה יומית בנושא קידום בריאות העובד (שתערך ב- 20.11.13 במלון קיבוץ מעלה החמישה) – משתתף בודד!

למידע נוסף על הבונוסים ראה
חבילת ידע למשאבי אנוש!

פירוט ההרצאות, הפעילויות והמרצים של הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש 2013:

השפעת הרשתות החברתיות על ניהול משאבי אנוש

מרצה: ד"ר אשר עידן, מרצה וחוקר באקדמיה

מרצה בלהב הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א בנושא "ניהול עתיד".
מרצה במחלקה ללימודי מידע באוניברסיטת בר אילן בקורסים "ניהול בכלי רשתות חברתיות", "מודיעין עיסקי 2.0".
חוקר באוניברסיטה הפתוחה בתחום "המתודולוגיה של רשתות חברתיות".
יועץ ומרצה להנהלות ומרכזי מו"פ. הנהלות: אמדוקס, המטכ"ל, שר החינוך, סלקום, פרטנר, סופרפארם, תנובה, ועוד.
מרכזי מו"פ: מיקרוסופט, אינטל, סאפ, קומברס ועוד.

בהרצאתו, ד"ר אשר עידן, יציג את השפעותיהן של הרשתות החברתיות על ניהול המשאב האנושי כפי שעולה ממחקרים שונים שנעשו בתחום ויסביר כיצד ואיך ניתן לעשות שימוש נכון ברשתות חברתיות עבור ניהול תהליכי משאבי אנוש בתחומים שונים: גיוס עובדים, שימור ופיתוח ידע, הדרכה ועוד…

אשר עידן כנס משאבי אנוש
גדי רביד כנס הניהול השנתי למשאבי אנוש

פאנל סמנכ"לי משאבי אנוש: הפרויקטים המשמעותיים ביותר שבוצעו בשנת 2013 ואלו המתוכננים לשנת 2014

הפאנל בהנחיית גדי רביד, סגן הדיקאן של הבית ספר למנהל עסקים במכללת נתניה

ובהשתתפות:
שלי בלוך, סמנכ"לית משאבי אנוש ויסוניק
עמית אוברקוביץ, סגן סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת החשמל

רונית סבה, HRBP יוניליוור
תת אלוף אריה דהן, קצין שלישות ראשי של צה"ל

במסגרת הפאנל יציגו סמנכ"לי משאבי אנוש ובכירי קהילת משאבי האנוש מארגונים שונים את סיכום הפעילויות המרכזיות של משאבי אנוש לשנת 2013 והאתגרים המשמעותיים לשנת 2014 בדגש על אסטרטגיית משאבי האנוש שעומדת מאחוריהם ואופן בניית והוצאה לפועל של תוכנית העבודה בארגון. מטרת הפאנל הינה לימוד והפרייה הדדית וחלוקת ידע בין ארגונית.

"תנסה, מקסימום זה יצליח" – חדשנות ניהולית כאסטרטגיה עסקית של משאבי האנוש

מרצה: אלון גל, מנכ"ל תות – תקשורת ותוצאות

ארגונים רבים אינם ממצים את הפוטנציאל התפקודי שלהם עקב נטייתם לפעולה "באיזור הנוחות הארגוני". חזרה על אותם דפוסי פעולה מובילים בהכרח לאותן תוצאות ולשחיקה ותסכול.

כיצד ליצור מוכנות לשינוי ולהעיז לפרוץ גבולות? אלון גל ירצה על חדשנות ניהולית, ועל האפשרויות העומדות בפני מנהלי משאבי אנוש להוביל מהלכים אסטרטגיים עסקיים, בעלי השפעה חוצת ארגון. וייתן מענה לשאלה מה הם הדרכים המיטביות שעל מנהלי משאבי אנוש לפעול בהם על מנת להגיע להשפעה והכרעה בארגון, על סמך ניסיונו באלפי ארגונים בארץ ובעולם.

במסגרת הרצאתו המרתקת מוביל אלון גל "המאמן הלאומי" את המשתתפים לתובנה חדשה מעניינת ומרתקת שגרפה עד היום עשרות אלפי אנשים ואירגונים לתפיסת מציאות חדשה.

אלון גל כנס הניהול השנתי למשאבי אנוש
לראשונה בכנסי HRus, החלטנו לייחד את חלון הזמן האמצעי של הכנס, לפעילויות שאינן הרצאות פרונטליות, אלא חווייתיות, התנסותיות, ובעלות ערך גם ברמת הלמידה האישית, וגם ברמת הנטוורקינג. בחלון זמן זה תהיה בחירה בין פעילויות Outdoor בנושא תקשורת משאבי אנוש למול ההנהלה והעובדים, לבין הרצאה ומיני סדנה בנושא סגנונות תקשורת, והפעילות המרכזית שתהיה בחלון הזמן הזה היא speed coaching המוני בהנחיית אלון גל.

שלושת הפעילויות החווייתיות/התנסותיות, בהנחייתם של מאמנים בכירים של חברת תות – תקשורת ותוצאות, הינן פעילויות ייעודיות לאנשי משאבי אנוש, שעוצבו והותאמו במיוחד עבור הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש, שמטרתן להעצים את המשתתפים ולתת להם כלים מעשיים ופרקטיים לעבודתם כמנהלי משאבי אנוש בארגונים.

Speed Coaching

בהנחיית אלון גל

חשבתם פעם על מתן שירות? האם אתם נותנים שירות איכותי בחיים שלכם, מול המועמדים אותם אתם מראיינים? אתם שואלים אותם בכל הזדמנות "למה דווקא אתה/את?" האם תעזו לקבל שירות אמיתי ולגלות קודם כל למה אתם?

בפעילות ייחודית, המבוצעת בפעם הראשונה בכנס משאבי אנוש, יחולקו המשתתפים לקבוצות מונחות ויענו על השאלה – "למה אני?". מטרת ה- Speed Coaching שנבחרה הפעם היא כיצד לגרום למחפשי העבודה לרצות לעבוד דווקא בארגון שלנו וזאת ע"י יצירת פוקוס, אותו ניתן להעביר למועמדים בשיטות שונות (אותם נלמד).

את כל התשובות לשאלות האלה תוכלו לחוות במפגש של שעה,מפגש שונה מזוית שונה בו תוכלו לקבל תשובה לשאלה למה דווקא אתם ומה מייחד אתכם, שווה שעה?

פעילות ODT: תקשורת משאבי אנוש עם העובדים וההנהלה

בואו להבין איך המסר שלי נראה מהצד השני, במהלך הסדנה ודרך כלים של למידה חווייתית נרחיב את ארגז הכלים של משאבי האנוש במגוון כלים תקשורתיים על העברת מסר קצרה וברורה, על רתימת שותפים לתהליך, הנעת עובדים ועוד…

סדנה מרתקת, שתעזור לכם לתקשר עם העובדים, לרתום את ההנהלה ולקשר בין השניים.

הרצאה פעילה: סדנת סגנונות תקשורת

מרבית ההתנגדויות הנוצרות בשיחות הן תוצאה של אי ידיעה של סגנון התקשורת של הצד האחר בשיחה. אדם אשר שולט בסגנונות תקשורת, רבים סיכוייו שיובן בדיוק כפי שהוא מבקש, ומכאן שיצור תוצאות גבוהות יותר תוך יצירת אווירת שיתוף פעולה. ישנם 4 סגנונות תקשורת – בסדנה קצרה זו ילמדו המשתתפים מה הם סגנונות התקשורת, כיצד לזהות את סגנון התקשורת של הצד השני וכיצד יוצרים תקשורת בונה על פי סגנון התקשורת של מי שעומד מולם.

מושב שלם נייחד להבדלים שבין ניהול משאבי האנוש במגזר הציבורי והפרטי. נושא זה יועבר על ידי עפרית כהנא שעברה מתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של YES לשירות התעסוקה, ועל ידי ברק שטרוזברגשעבר מהמגזר הציבורי לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של אסם-נסטלה.

במושב זה גם נחדד את הדמיון והשוני שבין המגזר הציבורי לפרטי, ונראה אלו best-practice ניתן לאמץ ממגזר למגזר. מנהלי משאבי אנוש שלהם ניסיון ניהולי במגזר אחד בלבד יוכלו להיחשף לצד השני, ללמוד על הקשיים והאתגרים ולהינות מניסיונם של בעלי הניסיון בתחום.

ברק שטרוזברג הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש

על המעבר מהמגזר הציבורי לפרטי

ברק שטרוזברג – סמנכ"ל משאבי אנוש של אסם נסטלה

ברק שטרוזברג מכהן כיום כסמנכ"ל משאבי אנוש של קונצרן אסם-נסטלה, בעבר עבד ברשות החברות הממשלתיות בתקופת ההפרטות הגדולות (בזק, אל על, צים, בזן ועוד) כיועץ הממשלה לטיפול בתעשיות הביטחוניות (רפאל, התעשייה האווירית, התעשייה הצבאית). בשנת 2007 מונה לסגן הממונה על השכר ויחסי עבודה במשרד האוצר – תפקיד בו התמקד בכל האספקטים של נושאי המשאב האנושי במשרדי הממשלה, בחברות הממשלתיות ובתאגידים הסטטוטוריים.

ברק יציג את תהליך המעבר מהמגזר הציבורי לפרטי בהיבטי הובלת שינוי תרבות הארגון בהתייחסות למשאב האנושי בפרספקטיבה של זמן, כך שיינתן ביטוי לעידוד מצוינות, פיתוח קריירות והשקעה במשאב האנושי.

עפרית כהנא הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש

על המעבר מהמגזר הפרטי לציבורי

עפרית כהנא – יועצת בכירה למנכ"ל שרות התעסוקה

עפרית כהנא מכהנת כשנה וחצי כיועצת בכירה למנכ"ל שרות התעסוקה, לאחר תקופה בת 17 שנה במגוון תפקידי משאבי אנוש בחברות מובילות במשק וכסמנכ"לית משאבי אנוש בyes. החלטתה על המעבר למגזר הציבורי ממשלתי נבעה מתוך שאיפה להשפיע ולחולל שינוי עמוק במגזר שונה ולהביא אליו תרומה מקצועית ואישית עם מינויו של מנכ"ל חדש בשרות התעסוקה, שמגיע עם חזון ויכולת הובלה ומנהיגות אליהם התחברה מאד.

עפרית תשתף את המשתתפים בחוויות האישיות שלה, ובתהליכים אותם מובילה בשיתוף הנהלת השרות לשינוי התרבות ארגונית. נאיר בזרקור את השונות בין התנהלות משאבי אנוש במגזר העסקי לבין המגזר הציבורי מנקודת מבטה האישית, דילמות והתמודדויות של מנכ"ל בהובלת שינוי ארגוני בתוך הארגון עצמו, בין גופי הממשלה ובראיית המתבוננים מבחוץ על הארגון (מועמדים, מחפשי עבודה, מעסיקים ועוד).

מושב נוסף יעסוק ב- ניהול כמותי ושימוש במדדים לבחינה ומעקב אחר תהליכי משאבי אנוש בארגון. במושב זה נלמד כיצד ניתן לקשור בין ביצועים והצלחה, כיצד ניתן לכמת את התמורה על ההשקעה בתקציבי משאבי האנוש וכיצד ניתן לעקוב לאורך זמן אחר ההישגים הארגוניים בתחום ניהול ההון האנושי.

משתתפי המושב ילמדו כיצד ניתן למדוד, לכמת ולהציג להנהלה, בשפה העסקית, את תהליכי משאבי האנוש בארגון.

ריבי אספלר כנס משאבי אנוש השנתי 2013

יצירת מדדי ניהול ויעדים למשאבי אנוש

ריבי אספלר, מנהלת תיק המוצרים סינריון

מה הם מדדי משאבי האנוש המתאימים לכל ארגון וכיצד אלינו לקבוע את יעדי השיפור בכל מדד ומדד. במסגרת הרצאתה תציג ריבי דוגמאות למדדים מקצועיים שמשאבי אנוש יכולים להציג להנהלה, על מנת לדבר בשפה העסקית ולקחת חלק באסטרטגיה הארגונית. מטרת ההרצאה לתת למנהלי משאבי אנוש כלים מקצועיים שיכולים לעזור להם לחזק את מעמדם בארגון.

עמית ניב הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש 2013

חיבור לביזנס באמצעות מדדי HR:
Case Study  חילן – מכתשים אגן

עמית ניב, מנהל שכר והטבות בחברת מכתשים אגן

ב-3 השנים האחרונות מנהל שכר והטבות בחברת מכתשים אגן. התחיל את דרכו ככלכלן בחברת מקורות ובתפקידו האחרון היה מנהל שכר והטבות בחברת קומברס. עמית הינו עו"ד בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה ו-MBA במנהל עסקים.

כיצד מיישמים בפועל מערכת מדדים ל- HR? כיצד יוצרים אמת ארגונית אחת המאפשרת להנהלה לקבל החלטות? במסגרת הרצאתו, עמית יספר כיצד הובילו אנשי הHR- במטה מכתשים אגן שינוי ארגוני מבוסס מערכת חילן BI.

במושב השלישי נעסוק ב- השפעת התמורות בעולם העסקי על משאבי האנוש. אלו השפעות יש לעולם שמחוץ לארגון על תהליכי משאבי האנוש בתוך הארגון, כיצד שינויים ענפיים ושינויים גלובליים משפיעים על הארגון, כיצד יכול מנהל משאבי האנוש להתכונן לצרכים עתידיים על סמך קריאה נכונה של המפה העסקית, וכיצד היערכות אסטרטגית ותכנון נכון של תוכנית העבודה הרב שנתית יכולה לאפשר לארגון לנצל שינויים חיצוניים לקבלת ערך מוסף בתחום ניהול המשאב האנושי בארגון.
גדי רביד כנס משאבי אנוש השנתי 2013

מדור לדור – תפקיד משאבי אנוש בעולם עבודה מתארגנת (מאורגנת) 2013 – מהמאקרו אל המיקרו

מרצה: ד"ר גדי רביד, סגן הדיקאן של הבית ספר למנהל עסקים במכללת נתניה

הרצאה על התפקיד ההולך ומשתנה של משאבי האנוש, עם השתנות עולם העבודה, וההתפתחויות של הדורות השונים של העובדים. בהרצאתו יציג גדי את תפקיד משאבי האנוש בעולם עבודה מעורב הכולל דורות שונים של עובדים, וועדים פורמאליים וא-פורמאליים, ואת מקום משאבי האנוש במארג הכוחות שבין ההנהלה לעובדים.

בני וולך כנס משאבי אנוש 2013

מהו מחירה של הצטיינות בדבר הלא נכון? משאבי אנוש מקצוע הולך ונעלם

בני וולך וטוני גרגורי

במחקר חדש שבמרכזו פיתוח מדדים למצוינות בתהליכי משאבי אנוש בארגונים,שפרסמו השניים בHRUS וסדרת הכתבות בעקבותיו, הם מכוונים לעובדה שהמודל לניהול משאבי אוש, שקיים כבר 50 שנה, פג תוקפו. אנשי משאבי אנוש שמתעקשים לדחוף מודל מיושן זה ימצאו את עצמם ללא תעסוקה. מגיע הזמן למהפכה שחוגגת את המציאות החדשה: האדם העובד אחראי לעצמו ועל עצמו, ומי שלא מוסיף ערך לארגון אינו קיים בארגון.

רישום לכנס השנתי לניהול משאבי אנוש:

לקבלת טופס רישום לכנס יש למלא את הפרטים ולשלוח,
הטופס ישלח אוטומטית למייל שיסופק.
הכנס ייערך ב- 12 בנובמבר 2013 בכפר המכבייה!
* מחיר השתתפות 550 ש"ח + מע"מ.

[adrotate banner="124"]

חבילת ידע למשאבי אנוש:

(1) כל משתתף בכנס יקבל שובר מתנה לפגישה ללא עלות עם מאמן בכיר מחברת תות -תקשורת ותוצאות, חברת האימון המובילה בישראל !

(2) משתתפי הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש ייהנו גם מרישום לכנס קידום בריאות במקום העבודה! (שייערך ב- 19.11.13 במלון קיבוץ שפיים)

אלון גל בכנס השנתי לניהול משאבי אנוש
בנוסף, כל ארגון שירשום שני משתתפים ומעלה יקבל:

(1) השתתפות שני נציגים ב-3 סדנאות ייעודיות למנהלי משאבי אנוש: סדנת סגנונות תקשורת, סדנת "יצירת אווירת העזה בארגון" וסדנת ODT – כלים לפיתוח ארגוני – בשווי של 400 ש"ח כל סדנה!

(2) סדנה יומית בנושא קידום בריאות העובד (שתערך ב- 20.11.13 במלון קיבוץ מעלה החמישה) – משתתף בודד!

למידע נוסף על הבונוסים ראה –
חבילת ידע למשאבי אנוש!

* ניתן לבטל רישום עד שבועיים ממועד ההרשמה ועד לתאריך 3.11 – המוקדם מבין השניים.
* ניתן לשלוח משתתף מחליף, אך חובה ליידע על כך מראש את 'חברת HRus – משאבי אנוש זה אנחנו בע"מ'.