נושא ההדרכה הארגונית מחד והדרכת עובדים מאידך נתפס לעיתים כדבר שבשגרה – שכן כל ארגון עשה, עושה וימשיך לעשות הדרכות באופן קבוע ושוטף, אך מדובר בעולם תוכן שלם, שעובר תהפוכות רבות בשנים האחרונות, הן מהצד הטכנולוגי של ניהול והעברת ההדרכות והן מהצד התורתי/מתודי עם גיבושם של שיטות ודרכי הדרכה חדשים.
בכנס נשים דגש על למידה של דרכי ושיטות הדרכה, והצגת best practice מארגונים, תוך נתינת דגש על נושאי ההדרכה והפיתוח הארגוני, וכן נדבר על הנושאים הבאים:
ההשתתפות באירוע ללא עלות –
אך מחייבת הרשמה מראש!
התכנסות וביקור בתערוכה
08:00-09:00
דברי פתיחה
אורית רוטרמן – מנחת הכנס
09:00-09:15
טכנולוגיות למידה ככלי בידי מנהל ההדרכה
רינת אהרוני, מומחית ידע וטכנולוגיות למידה, חטיבת פתרונות ההדרכה, Ness
כיצד ניתן לשדרג את מיקומו של מנהל ההדרכה בארגון באמצעות כלים מעשיים ורעיונות ליישום ולביצוע.
09:15-10:00
תרבות דיגיטלית – העצמת העובד באמצעים טכנולוגיים
אלעד דרמון, יזם אינטרנט, מדריך ומלווה עסקים
השינויים בעולם מואצים על ידי הטכנולוגיה הסובבת אותנו, והאחריות להתאים את הארגון לצרכי העולם המשתנה – משותפת למנהלים ולעובדים בארגון.
בהרצאתו יסביר אלעד כיצד רותמים את הטכנולוגיות הקיימות לטובת ההדרכה הארגונית וכיצד רותמים את העולם הדיגיטלי לתועלת העובד והארגון.
10:00-10:30
חמש השגיאות הקטלניות שגורמות למנהלים להיכשל
עמירם קאופמן, מאמן ותיק ומומחה לקריירה, לעסקים ולמנהלים
"איך לאפשר למנהלים בארגונים להצטיין,
ולהפיק מהם את המקסימום!"
מדוע מנהלים מצליחים, או חלילה נכשלים? מהן השגיאות הגדולות שאנחנו עושים בהכשרת מנהלים? מהו "ניהול עצמי" וכיצד הוא הבסיס להצלחה שלנו כאדם וכמנהל? איך ללמד מנהלים לנהל באמצעות "פירמידת מיומנויות הניהול"? איך מלמדים מנהלים לחשוב כמו מנכ"ל? איך מלמדים מנהלים לחשוב ולפעול ביזנס? ועוד.
על המרצה:
ב- 13 השנים האחרונות עמירם עזר למאות אנשים שונים ומגוונים להצליח יותר – מנהלים, יזמים, בעלי עסקים, גברים ונשים, מבוגרים וצעירים.
לפני כן, במשך 20 שנים שירת וטס בחיל האוויר כאיש צוות אוויר – נווט מוביל בטייסת יסעורים, מסוקי סער כבדים – ביצע שורה של תפקידים בכירים במטה המבצעי, ופרש בדרגת סגן אלוף.
עמירם ישתף אותנו בטרנספורמציות שחולל בחייו האישיים והמקצועיים – מדתי לחילוני, מרובוט לבנאדם, מטייס בחיל האוויר למאמן המאמין באימון, ועוד.
10:30-11:00
הפסקה וביקור בתערוכה
11:00-12:00
אומץ כשריר ניהולי
טל פריבנר, מנכ"ל חברת Valuexpert – מניהול למנהיגות
הקשר בין אומץ ניהולי, אחריות ניהולית ותוצאות עסקיות.
איך ארגונים עם תוצאות יוצאות דופן משתמשים נכון בשריר האומץ של המנהלים והעובדים? ולמה דווקא הדרכה בתחום יכולה להביא לשינוי ארגוני?
על המרצה:
טל פריבנר זעירא- היא מאמנת ותיקה ומומחית במעבר מניהול למנהיגות בעסקים ובחיים האישיים.
במשך 13 השנים האחרונות עזרה למאות אנשים שונים ומגוונים להצליח יותר – מנהלים, יזמים, בעלי עסקים, גברים ונשים, מבוגרים וצעירים, במשך עשור עבדה בחברות גדולות בתפקידי ניהול, שיווק מאתגרים.
12:00-12:30
תקשורת עסקית בעולם הגלובלי – אתגרים ופתרונות
אורלי רוזנבאום, CEO ומנהלת הדרכה English4biz
בעידן הגלובלי כמעט כל חברה נדרשת לפעילות עסקית תוך אינטראקציה עם גורמים מחו"ל הכוללת תקשורת בשפה האנגלית. הדבר גורר אתגרים רבים וצרכי הדרכה ייעודיים לארגונים גלובליים. בהרצאתה תציג אורלי את הפתרונות הקיימים ושיטות הלמידה שיביאו את הארגון לעבור מכשול זה ולגשר על הפער בין ידיעת השפה האנגלית לבין תקשורת עסקית נכונה בעולם גלובלי.
על המרצה:
מרצה, מדריכה ומפתחת תכניות הדרכה בתקשורת עסקית באנגלית, העובדת בתחום עם חברות מובילות בארץ מזה 10 שנים. בוגרת לימודי מנהל עסקים בארה"ב, בנוסף ללימודי קוגניציה ופסיכולוגיה. בעברה ביצעה במשך שנים רבות תפקידי קניינות ופיתוח בחברות אמריקאיות וישראליות והייתה בעלת עסק יצרני שייצא לארה"ב.
12:30-13:00
שימור עובדים – למה האתגר אפשרי ושווה את המאמץ וכיצד לשמר עובדים בפועל
אורית רוטרמן, מנכ"לית JobFit ויועצת ארגונית בכירה
בהרצאתה תציג אורית כיצד שימור עובדים יכול וצריך להיות משולב בתוכניות הארגוניות השונות ותיגע בנקודות הבאות:
שני מימדי מנהיגות וכיצד לרתום מנהלים להשקיע בהיבט זה
מחזור חיי עובד בחברה והבנת הצרכים ומניעי מוטיבציה בכל שלב למניעת "הפתעות" מיותרות ונקודות עיוורון פוטנציאליות.
חיזוי סיטואציות ניהוליות ככלי ניהולי למתן מענה רלבנטי בהתאם לצרכים הדינאמיים של העובדים.
על המרצה:
מנכ"לית JobFit ויועצת ארגונית בכירה. בעברה, כיהנה כ- HRBP וכ- Head of Organizational Development בחברות, כגון: , NCR Mellanox, KLA- Tencor. בעלת ניסיון רב שנים ב: פיתוח מנהלים, הנחיית סדנאות, פיתוח תהליכים ארגוניים, שיטות ושגרות עבודה, אימון וייעוץ מנהלים מונחי- מטרות ומדדים והתמודדות אפקטיבית ברגעי- משבר, פיתוח קבוצות, ניהול שינויים ארגוניים, ניהול רכישות ומיזוגים, הנחתה מאות סדנאות ומפגשי הנהלות ומנהלי- ביניים מתרבויות מגוונות (EMEA, APAC, US).
13:00-13:30
הפסקת צהריים וביקור התערוכה
13:30-14:30
"בשעה של משחק תלמדו על אדם יותר מאשר בשנה של שיחה" – אפלטון
נדב אגוזי, דירקטורAccelium ישראל
כיצד ניתן להעריך ולפתח מיומנויות חשיבה באמצעות משחק ולמה זה כל כך חשוב לתוכניות להכשרת מנהלים?
כולנו יודעים שלומד מחויב ומעורב הוא הלומד האידיאלי ובעשור האחרון משחקים הפכו לכלי מרכזי ביצירת עניין ומעורבות אצל לומדים.
אבל תפקידו של המשחק לא נעצר ביצירת מעורבות.
הטכנולוגיה של היום מאפשרת לייצר תמונה מרתקת ומעמיקה של פרופיל הלומד המשחק, לשקף לו אותה ולתת לו כלים לשיפור עצמי.
בהרצאה נדגים איך אפשר להעריך מיומנויות חשיבה באמצעות משחק ואיך נראית תוכנית פיתוח מנהלים מבוססת אסטרטגיות משחק.
על המרצה:
נדב אגוזי – דירקטור Accelium ישראל, מומחה לפיתוח חשיבה ומערכות למידה והערכה מבוססות משחק. בעל ניסיון של 15 שנים בפרויקטים גלובליים בתחום. מנחה סדנאות מנהלים. שחמטאי.
14:30-15:00
משאבי אנוש ופיתוח ארגוני כגורם מנהיגותי בארגון
עופר רשף, מנחה מוביל, מרצה, יועץ ומאמן בכיר
הגישה אותה מאמצים אנשי משאבי אנוש ופיתוח ארגוני והדרכה, נעה בין הגישה הפסיבית לפיה תפקידם הוא לתת שירותים ליחידות השונות על פי דרישה לבין הגישה האקטיבית המקדמת תהליכים, מנהיגה שינויים תוך עבודה לאור חזון ארגוני. הגישה האקטיבית היא הגישה האפקטיבית ליצירת פיתוח ארגוני משמעותי המסייע לארגון לעמוד בהצלחה ביעדיו, וליחידת משאבי האנוש והפיתוח הארגוני לממש את ייעודה. התנהלות זו והנחלתה בארגון באמצעות הדרכה ולמנהלים ומתן דוגמא אישית, גם יוצרת מוטיבציה גבוהה הרבה יותר אצל מנהלים ועובדים בארגון.
בהרצאה נציג את מודל הטווח המלא של המנהיגות, כבסיס להבנת הגישות השונות וככלי למנף את המנהיגות של אנשי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני והדרכה בארגון ומכאן גם של המנהלים בארגון. ההרצאה משלבת דוגמאות רבות של התנהלות מנהלים ואנשי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני ומנהלי הדרכה בארגונים, סביב הציר של מודל הטווח המלא.
על המרצה:
עופר רשף, מנחה מוביל, מרצה, יועץ ומאמן בכיר בעל ניסיון בן למעלה מ-20 שנה בהדרכה, בהנחיה, בייעוץ ובאימון אישי. בהכשרתו בעל M.A במדינות ציבורית וניהול, אוניברסיטת ת"א.
15:00-15:30