HRexpo2016 – כנס שכר והטבות

HRexpo2016 – כנס שכר והטבות

כנס למידה ופיתוח ארגוני

השפעות חיצוניות ופנימיות על תחום השכר וההטבות בארגונים!

לעיתים ניתן לחשוב כי תחום השכר מסתכם בביצוע חישובים וכי תחום ההטבות פשוט הוא – לתת כמה שיותר, אך אין דבר רחוק יותר מכך. המציאות מפגישה את מנהלי משאבי אנוש העוסקים בתחום השכר וההטבות בארגון, וכמובן מנהלי שכר והטבות ייעודיים, עם הצורך להתמודד עם השפעות רבות, חיצוניות ופנימיות, החל מהשפעות רגולטוריות, דרך השפעות ארגוניות כמיזוג או רכישה, ועד להשפעות שוק העבודה והתאגדויות העובדים.

עיסוק בתחום השכר וההטבות לא רק מצריך שליטה מלאה בתחומים רבים אלא גם מצריך ידע והיכרות של העולם שמחוץ לארגון, הבנה של תהליכי חשיבה וקבלת החלטות, וכן יכולות תקשור והעברת מסרים – כל זאת תוך כדי מיצוי המשאבים הארגוניים ויכולת רתימה של עמיתים שונים מתוך ומחוץ לארגון.

מנהל משאבי אנוש ומנהל שכר והטבות שרוצים לעשות את תפקידם נאמנה צריכים ללמוד ולהכיר את השוק, ולהיחשף ולפתח יכולות במטרה לשמור על הארגון כתחרותי. בכנס שכר והטבות שייערך במסגרת HRexpo2016 ילמדו המשתתפים ויקבלו כלים מעשיים לעשות בדיוק את זה ביום שאחרי בארגונם.

הכנס השנה יתרכז בנושאים הבאים:

  • היערכות לשינויים בשוק הפנסיוני הנכנסים לתוקף בשנת 2016
  • השפעות מיזוג ורכישה על תחום השכר
  • שכר ותגמולים בחברות גלובליות או מבוזרות
  • השפעת התאגדות עובדים על תפקידו של מנהל התגמולים
נותני חסות לאירוע:
נותני חסות לאירוע משאבי אנוש
סנורמה
   
להרשמה ומידע נוסף
יש למלא את הטופס להלן וללחוץ על הכפתור שבסופו:
[adrotate banner="275"]
במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il

   עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)"
ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!

כנסים נוספים שיערכו באותו יום (יש להקיש על האייקון למידע נוסף):

כל משתתף יקבל תיק מתנות והפתעות שיכלול (בין השאר):

כרטיס כניסה משפחתי חינם לפארק המים שפייםחבילת מידע משאבי אנושהגרלה בין משתתפי הכנסים

לו"ז הכנס:

08:00-09:00התכנסות וארוחת בוקר
09:00-09:05דברי פתיחה – יושבת ראש הכנס
דניאלה אבירןדניאלה אבירן, מנהלת תגמול גלובלי ותגמול בכירים – שטראוס גרופ
09:05-09:50תפקידו המשתנה של מנהל התגמול בעלייתה ובנפילתה של חברה
מרצה: שרון אבנון, מנהלת שכר והטבות בקומברס (לשעבר)
כיצד משתנים מטרותיו ותפקידיו של תחום התגמול ומנהל התגמול בהשפעת הסביבה הכלכלית ויציבותה של חברה כמו קומברס? תהליכי התגמול בעת יציבות עסקית וכלכלית שונים לחלוטין מאלו המנוהלים בצוק העיתים, מבחינת אפשרויות תקציביות, מידת האמון ששמים העובדים בחברה והמוטיבציה שלהם, דרישות רגולטוריות משתנות ומכבידות, התפתחויות כלכליות ועוד…
ההרצאה תלווה את ימי עלייתה ונפילתה של קומברס בדגש על תפקידו של מנהל התגמול בכל תקופה.

שרון אבנוןשרון אבנון, רו"ח (USA), בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בחשבונאות מאוניברסיטת טקסס, אוסטין, ותואר שני נוסף במשפטים מאוניברסיטת חיפה. החלה דרכה המקצועית בפירמת רו"ח Earnst&Young כיועצת מס ולאחר 5 שנים עברה לתחום התגמול, בחברת קומברס, שם עבדה במהלך 10 השנים הקריטיות בדרכה של החברה בניהול השכר וההטבות.

09:50-10:30

תפקידו של מנהל השכר וההטבות בסביבת הסכמים קיבוציים
מרצה: דניאל בסטיאנס, סמנכ"ל שכר והטבות גלובלי בכימיקלים לישראל
בהרצאתו יעמוד דני על חשיבות ניהול שכר והטבות מקיף וכולל של כלל הארגון, גם ובייחוד בסביבת עבודה רוויה בהתאגדויות עובדים, הסכמים קיבוציים שונים והסכמים אישיים. הנושא יומחש באמצעות הדגמה על פרויקט של ארכיטקטורת עיסוקים שנעשה בחברת כי"ל​.

דניאל בסטיאנסלדניאל בסטיאנס ניסיון רב שנים בניהול פונקציית השכר וההטבות בארגונים גלובליים. לפני שהצטרף לכימיקלים לישראל, ניהל דני את מחלקת השכר הגלובלי של חברת פריגו במטה החברה במישיגן ארה"ב. דני התמחה במגוון תתי תחומים בתוך תחום השכר וההטבות ובתעשיות שונות. הוא בעל  תואר שני במנהל עסקים ומחזיק ברישיון ייעוץ פנסיוני של משרד האוצר וכן מוסמך ב- CECP של World at work.

10:30-11:00עולם הפנסיה חורף 2015-16:
מכות ברק על המעסיקים, מבול של סוכנים וים של כסף

מרצה: אורן קאופמן, מנהל שכר והטבות בנס טכנולוגיות
עולם הפנסיה שבדרך כלל נתפס כנושא יבש ומסובך, הפך בשנים האחרונות לנושא הכי חם ורטוב שכולם מדברים עליו. הרגולציה דורשת מהשוק להפוך לתחרותי יותר ולהוזיל מחירים ומנחיתה תקנות וחוקים חדשים על הגופים המוסדיים ולראשונה גם על המעסיקים, וכל זאת בקצב מסחרר. אורן ישתף בהרצאתו בצעדים בהם נקטה ונוקטת חברת נס על מנת להיערך לסופת ההוריקן הפנסיונית, שנמצאת עכשיו בשיאה (או שאולי רק התחילה).

אורן קאופמןאורן קאופמן, בעל תואר שני במנהל עסקים, מוכר כמנהל שכר והטבות בכיר עם למעלה מ 15 שנות ניסיון בתחום השכר, התיגמול, הפנסיה והבריאות בארגונים שונים. ב- 7 השנים האחרונות מנהל אורן את תחום השכר וההטבות בחברת נס שבבעלות חילן. 

11:00-11:40הפסקת קפה וכיבוד
 11:40-12:10חינוך פנסיוני בארגונים
מרצה: רונית סדן בסקר, מנהלת משאבי אנוש של ביה"ח אסותא ראשל"צ
הרגולציה בתחום הפנסיוני ממשיכה להביא עוד ועוד שינויים בהתנהלות. אנו כאנשי משאבי אנוש בארגונים צריכים להבין את המשמעות של מצב זה ותת מענה מקסימלי לעובדים בכדי לענות לצרכי העובדים מחד ולהראות את היתרון שלנו כארגון בכדי לחזק את ההבנה של העובדים מאידך. בתהליך חינוך פנסיוני אנו יכולים להנגיש את הנושא המרוכב והמרתיע לעובדים, בחסכון הפנסיוני ע"י מתן כלים של משמעות החסכון. בזכות זה נעצים את המחוברות של העובדת לארגון. מהמקום הזה בהרצאתה תשתף רונית את המשתתפים בתהליך של החינוך הפנסיוני שבוצע בשטראוס ובארגונים נוספים.

רונית סדן בסקררונית סדן בסקר הינה בעלת ניסיון של כ- 22 שנה בתפקידי ניהול משאבי אנוש עם מומחיות ביחסי עבודה פרט והעסקה. ניסיון מגוון מחברות הייטק ותעשייה. כיום מנהלת משאבי אנוש של ביה"ח אסותא ראשל"צ, ולפני כן בחברת שטראוס כמנהלת יחסי עבודה.

 12:10-12:30סקירת השינויים בעולם הפנסיוני והשפעתם על אופן העבודה של מנהל השכר וההטבות
מרצה: מלכיאל רחמים, סמנכ"ל בקבוצת הלמן-אלדובי ומנהל תחום פנסיוני ופרישה במכללת כספים
ב-1.1 יכנסו לתוקף השינויים באופן ניהול ופיקוח תשלומי התגמולים (גמל, פנסיה וביטוחי מנהלים) לעובדים. שינויים אלו ישפיעו בצורה דרסטית על אופן עבודתם של מנהלי משאבי אנוש בתחום השכר בכלל ועל מנהלי שכר והטבות בפרט. האחריות עוברת לארגון ומנהלי השכר וההטבות נדרשים כעת לא רק להיכרות עמוקה עם תהליכי עבודה חדשים אלא גם כפופים לרגולציה ופיקוח חסרת תקדים, בעלי משמעויות עמוקות – אליהן מרבים הארגונים כלל לא מוכנים! בהרצאתו יציג מלכיאל את הבעיות והאתגרים השונים ויציף את הבעיות שבהן עלולים להיתקל מנהלי השכר החל מהדיווח הבא – כחודש לאחר הכנס!

מלכיאל רחמים

מלכיאל רחמים, בעבר מנהל המחלקה לפנסיה בחברת בזק, וכיום מנהל תחום פנסיוני ופרישה במכללת כספים וסמנכ"ל תחום מקצועי בקבוצת הלמן-אלדובי. למלכיאל מעל 20 שנות ניסיון והוא נחשב לאחד המומחים בתחום: הפנסיה הוותיקה והחדשה, תקציבית, ביטוחי מנהלים וגמל – בישראל. בעל תואר מוסמך (M.A) במדיניות ציבורית ובעל תואר בוגר (B.A) בכלכלה וחשבונאות.

12:30-13:00פאנל בנושא השינויים בעולם הפנסיוני – שאלות ותשובות
בהשתתפות: 
אורן קאופמן, מנהל שכר והטבות בנס טכנולוגיות
מלכיאל רחמים, סמנכ"ל בקבוצת הלמן-אלדובי
עו"ד אשר סלע, ממשרד אריאל שמר
רונית סדן בסקר, מנהלת משאבי אנוש של ביה"ח אסותא ראשל"צ
 13:00-14:00 ארוחת צהרים במלון כפר המכבייה
14:00-14:35התאגדות עובדים ומו"מ להסכם קיבוצי ממבטו של מנהל התגמול
מרצה: טלי אבסרה, מנהלת שכר הטבות ויחסי עבודה בשטראוס מים
בשטראוס מים קמה לאחרונה התאגדות עובדים. בהרצאתה תציג טלי את מקומה ותפקידה כמנהלת שכר והטבות ויחסי עבודה בתוך תהליך המו"מ: ריכוז כל המשמעויות הכלכליות של ההסכם, התמודדות עם האתגרים המקצועיים בתהליך מול ההסתדרות ומציאת הפתרונות לאתגרים אלו, שבסופו של דבר נכללו בהסכם. כמו כן תציג טלי את השפעתו של ההסכם על מדיניות התגמול בחברה.

טלי אבסרהטלי אבסרה עובדת בחברת שטראוס מים (לשעבר תמי 4) מזה כ- 13 שנים, שבהן מילאה תפקידים רבים במערך משאבי אנוש של החברה: מנהלת גיוס ורווחה, מנהלת משאבי אנוש בתמי 4, מנהלת משאבי אנוש ביחידת המטה של שטראוס מים. בשנה וחצי האחרונות מכהנת טלי כמנהלת שכר והטבות ויחסי עבודה של שטראוס מים.

14:35-15:15

תכנון תכנית שכר בכירים
מרצה: דניאלה אבירן, מנהלת תגמול גלובלי ותגמול בכירים – שטראוס גרופ
כל תוכנית שכר כוללת מדרוג ארגוני שמסתיים בשכר בכירים. אך כיצד ניתן להבדיל שכר בכירים משאר הארגון, מהם הכלים והפתרונות הזמינים לארגונים לתכנון תכנית שכר בכירים וכיצד עושים את זה בארגון גלובלי? בהרצאתה תציג דניאלה את עבודתה בתחום, את השיקולים הארגוניים ואת האתגרים והפתרונות שנמצאו לתכלול שכר הבכירים בשטראוס.

דניאלה אבירןבעלת ניסיון בתחום משאבי אנוש בן יותר מ- 20 שנה, אשר רובן הוקדשו לתחום התגמול. במהלך שנות עבודתה באמדוקס, בצורן מיקרואלקטרוניקה ובקבוצת שטראוס עסקה בפנים הרבות של תחום התגמול וביניהן עיצוב תוכניות תגמול לאנשי מכירות ואוכלוסיות ייחודיות בארגון, ניהול תהליכי תגמול חוצי חברה, ניהול התקשורת הארגונית בתחום התגמול הגלובלי, עיצוב ויישום מדיניות תגמול בישראל ואסטרטגית תגמול גלובלי, ובתגמול בכירים.

15:15-16:45סדנאות פרקטיות לבחירה
אולם ריימן מרכז


אולם ריימן מזרח


אולם ריימן מערב


סדנא למנהלים, קבלת החלטות בתנאי אי ודאות
מנחה: ד"ר קרן אור חן, אוניברסיטת חיפה

הכרה של מודלים בקבלת החלטות תוך יישומם לשטח המעשי.
קהל היעד הנו מנהלים מדרגות שונות המתמודדים עם מצבי קבלת החלטות.
בסדנה נסקור מושגים ומודלים הרלבנטיים לקבלת החלטות במציאות על פי הגישה הנטורליסטית (Naturalistic decision making). גישה זאת חוקרת קבלת החלטות המאופיינת על ידי בעיות בלתי מובנות, סביבות דינמיות, מטרות משתנות או מסוכסכות, מעגלי פעולה-משוב, דוחק זמן, סיכונים משמעותיים, ריבוי משתתפים והשפעה של נורמות ומטרות ארגוניות. חלקה הראשון של הסדנה עוסק בקבלת החלטות פרטניות, חלקה השני עוסק בקבלת החלטות ארגוניות.

דוקטור קרן אור חןד"ר קרן אור חן,
מרצה בכירה באוניברסיטת חיפה בבית הספר לעבודה סוציאלית, החוג לפסיכולוגיה, החוג לתקשורת , החוג למשאבי טבע וסביבה .
בעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ומרצה בבית ספר לרפואה בטכניון בתחומי הפסיכולוגיה.

סדנת ניהול קונפליקטים
מנחים: עמרי גפן, מנכ"ל חברת "גבים" ו-נילי גולדפיין מנכ"לית קבוצת "נירם גיתן"

סדנה מעשית אשר תספק כלים פרקטיים הלכה למעשה להתמודדות למול אירועים פנים ארגוניים של קונפליקטים וחילוקי דעות, המלווים את עולם משאבי אנוש, מחלקות גיוס, פיתוח ארגוני ורווחה בחברות, ארגונים ובעסקים. הסדנא תדגים על אירועי אמת שיוצפו מתוך הקהל, את הדרכים שבהם ניתן היה (וניתן יהיה בעתיד) להתמודד בצורה חכמה למול קונפליקטים אלו.
בסדנא ניתן יהיה להציף בעילום שם או בצורה גלויה אירועים בעייתיים, מורכבים, קשים, מסובכים וקונפליקטואליים – שעלולים לפגוע, באם לא יטופלו נכון, ביכולת של החברה / ארגון / מפעל או עסק להתפתח לצמוח ולגדול.

עמרי גפןעמרי גפן,
ב-1996 הקים את קבוצת גבים, וכיום משמש כמנכ"ל הארגון, וכמפתח מתודולוגיות העתיד בתחום. בעל ניסיון של אלפי שעות בהובלת תהליכים והכשרות בארגונים בתחומים בהם מוכר כמומחה בינלאומי: Collaboration, ניהול קונפליקטים וגישור טרנספורמטיבי, מו"מ, תהליכי Consensus Building מורכבים ועוד.

נילי גולדפייןנילי גולדפיין,
בעלת מעל ל-25 שנות ניסיון בעבודה עם חברות מובילות, ישראליות וגלובאליות. גולדפיין מובילה תהליכי שינוי בארגונים. מרצה מבוקשת בפורומים מקומיים וגלובאליים.
היא מנהלת את רשת השותפים העסקיים של הקבוצה ברחבי העולם. מתמחה בהובלת מנהלים והנהלות בתהליכי פיתוח וצמיחה, כאנשי מקצוע בודדים וכן כצוותים מובילים.

לגולדפיין תואר שני בהצטיינות בסוציולוגיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, וקורסים רבים נוספים בתחום ניהול והנחיית קבוצות.

סדנת דיני עבודה – סקירת עדכוני חקיקה ודיון פתוח בין המשתתפים
מנחה: עו"ד רענן קריב 

בסדנה נתחיל בסקירה של השינויים האחרונים בחקיקה, בדיני העבודה, ובפסיקות. נציג את החדש והמעניין, את הנדרש הן ממנהל משאבי אנוש והן מהארגון, נדון בסוגיות ונספק פתרונות ודרכי פעולה למניעת העברה והגנה על הארגון.
בחלק השני של הסדנה נפתח את הבמה לשאלות הקהל. זהו המקום להעלות את הסוגיות והבעיות הקיימות בארגונכם ולקבל תשובות ופתרונות לכל מה שמדאיג אתכם בעבודה היומיומית בארגון.

רענן קריבלעו"ד רענן קריב מעל ל- 20 שנות ניסיון בתחום דיני העבודה, בין השאר כעורך דין בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, וכמנהל פורום דיני עבודה באתר הפורומים המשפטיים, והינו מומחה בעל שם בתחום הפנסיוני.

להרשמה ומידע נוסף יש למלא את הטופס להלן וללחוץ על הכפתור שבסופו:
[adrotate banner="275"]

במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il

עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)"
ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!