HRexpo2016 – כנס רווחה ארגונית

HRexpo2016 – כנס רווחה ארגונית

כנס רווחה ארגונית

 

רווחה ארגונית זה לא רק יום כיף לעובדים ותכנית רווחה לא יכולה להסתכם בבחירת מתנת החג של הארגון!

רווחה ארגונית כוללת בתוכה רכיבים ופעילויות רבות שהארגון מחד ומנהל משאבי האנוש / רווחה צריכים לבצע, הן באופן שוטף והן כפרויקטים, בשביל למקסם את התועלת לארגון. ואכן הרווחה משפיעה על דברים רבים: משימור עובדים, דרך מחויבות ארגונית, ועד לפרודוקטיביות והעלאת תפוקות.

אך ביצוע רווחה ארגונית נכונה היא לא דבר של מה בכך… עובדים יכולים להיות תובעניים בדרישותיהם, ופעילויות הרווחה יכולות להיהפך לאורך זמן למובנות מאליהן, בד בבד – מדידה של הרווחה הארגונית ויתרונותיה אינה פשוטה והתגמול שהארגון יכול לקבל מימנה הינו לרוב בטווח הארוך.

לפיכך מנהלי משאבי האנוש ורווחה מתקשים לעיתים להצדיק את ההוצאה ו/או לקבל תקציבים לביצוע הפעילויות, ולמרות שאין הרבה ארגונים שמזלזלים בחשיבותה של הרווחה הארגונית, ניתן למצוא רבים שלא מקצים את מה שנדרש עבור הוצאה לפועל של תכנית רווחה אמיתית.

בכנס נלמד כיצד ניתן לעשות יותר בפחות, כיצד לעשות רווחה נכונה, בפריסה שנתית ולא בפעולה חד פעמית, מה חשוב וכיצד להוציא תכנית רווחה לפועל. נחשף לדברים שבוצעו בארגונים אחרים, נלמד כיצד למדוד את פעילויות הרווחה ולהציג לארגון את יתרונותיה – ובכך גם להגדיל את ההשקעה ברווחה!

נותני חסות לאירוע:
נותני חסות לאירוע משאבי אנוש
סנורמה
   
כנס הרווחה ייערך ב- 12.1 בכפר המכביה
להרשמה ומידע נוסף
יש למלא את הטופס להלן וללחוץ על הכפתור שבסופו:
[adrotate banner="270"]
במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il

   עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)"
ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!

כנסים נוספים שיערכו באותו יום (יש להקיש על האייקון למידע נוסף):

כל משתתף יקבל תיק מתנות והפתעות שיכלול (בין השאר):

כרטיס כניסה משפחתי חינם לפארק המים שפייםחבילת מידע משאבי אנושהגרלה בין משתתפי הכנסים

לו"ז הכנס:

08:00-09:00התכנסות וארוחת בוקר
09:00-09:05דברי פתיחה
09:05-09:50מתכון מנצח לבניית תוכנית רווחה שנתית
מרצות: שגית מלכס גלסויין, מנהלת רווחה SAP ,
יפעת שרעבי, מנהלת רווחה והאחריות חברתית Verint 

מהי תכנית רווחה אופטימלית? האם ניתן לבנות תוכנית רווחה שנתית שתתאים הן לארגון והן לכלל העובדים?

כולנו רוצים לבנות תכנית רווחה שתבטא את ערכי החברה והאסטרטגיה הארגונית ותייצר חווית העסקה מעצימה לכלל העובדים, אולם כיצד עושים זאת? ההרצאה תספק כלים וטיפים מהשטח לבניית תכנית רווחה שנתית מנצחת לכל ארגון.

שגית מלכס גלסוייןשגית מלכס גלסויין, מנהלת את תחום הרווחה בחברת SAP בישראל בעשר השנים האחרונות ובעלת ניסיון בגיוס, שכר והטבות והדרכה.יפעת שרעבייפעת שרעבי, מנהלת את תחום הרווחה והאחריות החברתית בחברת Verint בשמונה השנים האחרונות, בעלת ניסיון עשיר בארגונים חברתיים ועבודה עם הקהילה.
09:50-10:30רווחת העובדים 2015/2016- שינויים בתפיסה והאתגרים בחברה גלובלית
מרצה: מורן דויטשמן בן ארי, מנהלת הרווחה במעבדות IBM, ישראל
הרצאתה של מורן תעסוק בכיוון המשתנה של ה- wellbeing לכיוון קידום הבריאות תוך מתן מענה על צרכים לוקליים של חווית העובד בארגון ובהתמקדות של ניהול תכנית רווחה בארגון רב דורי ומגוון.
מורן דויטשמן בן ארי
מורן דויטשמן בן ארי, משמשת כיום כמנהלת תחום הרווחה במעבדות IBM בישראל, לפני כן עסקה בתחומי משאבי אנוש שונים באמדוקס וככתבת בתחום התקשורת. בוגרת תואר שני בקידום בריאות מאוניברסיטת חיפה. 
10:30-11:00Boost – על המסלול עם מיכאלה ברקו
מרצה: מיכאלה ברקו
הרצאת העשרה עם ערך מוסף לרווחה: סיפור אישי מרתק על מסלול חייה של מיכאלה, שהתחיל מחלום אחד על אופנוע…. חלום שהתפתח והתקדם, חלום שהשתנה והתעצם, חלום שפתח בפניה עולמות ואפשרויות שנועדו להתגשם. בהרצאה מסבירה מיכאלה שניתן תמיד להמציא את עצמינו מחדש! ועל אף שבמרוצת הזמן נתקענו והתקבענו על תפקיד מסוים, קיימת לפנינו קשת רחבה של תפקידים שאנחנו יכולים לגלם בחיינו. באמצעות דוגמאות רבות מחייה, מזכירה לנו שניתן להרחיב את רפרטואר התפקידים שלנו, ולראות את כל העולם מזווית ראייה אחרת…

דרך סיפורה מסבירה מיכאלה כיצד יכולים אנשי משאבי האנוש והרווחה לקחת את העובדים בארגון, לא משנה מהו תפקידם, ולעזור להם להגיע להגשמה עצמית!
מיכאלה ברקומיכאלה ברקו, דוגמנית – סופר מודל לשעבר, שעוד ב- 1985, כשהיתה בת 15 וחצי, ייצגה את ישראל בתחרויות בעולם. הצטלמה לווג האמריקאי ואף הופיעה בסרט דרקולה של פרנסיס פורד קופולה. בגיל 24 החליטה לחזור לארץ ונרשמה ללימודי תקשורת. לאחר סיום התואר המשיכה ללימודי תואר שני בדרמה תראפיה. בסיום הלימודים החלה לעבוד בפנימייה בכפר הירוק עם ילדים ובני נוער.

11:00-11:40הפסקת קפה וכיבוד
 11:40-12:20קמיקזה – מופע בידור מאולתר בנושא רווחה ושימור עובדים של תאטרון בסלון
משתתפים: רונן הרשקוביץ
שיחה פתוחה עם הקהל בנושאי רווחה ארגונית ושימור עובדים שבהלכה יועלו, בעזרת הקהל, נקודות חשובות אליהם יש לשים לב ודגשים מעשיים לביצוע נכון ואפקטיבי וליישום מעשי של תכנית רווחה בארגון.
12:20-13:00לחץ ושחיקה בקרב עובדים: גורמים, תוצאות ותוכניות התערבות
מרצה: ד"ר מיכל בירון
ההרצאה תכלול סקירה של תנאי עבודה שונים, כדוגמת דרישות עודפות, מנהיגות מתעמרת, חוסר איזון חיים-עבודה וחוסר תמיכה מצד עמיתים, והשפעתם על לחץ ושחיקה בקרב עובדים. כמו כן ידונו ההשלכות של עובדים לחוצים ושחוקים- הן מבחינת הפרט עצמו והן מבחינת הארגון, ותוכניות התערבות ברמת הפרט, הצוות והארגון.
מיכל בירוןד"ר מיכל בירון (PhD) הנה מרצה בכירה בחוג למנהל עסקים, הפקולטה לניהול- אוניברסיטת חיפה. מיכל הנה ראשת תכנית ה- MBA למנהלים ותכנית ה- MBA למנהלים בארגונים ללא כוונת רווח. וכן משמשת כשגרירה הישראלית וראשת תכנית השגרירים של חטיבת משאבי אנוש (HR Division) באקדמיה לניהול (Academy of Management), וכחברה באקדמיה העולמית הצעירה (Global Young Academy).
 13:00-14:00 ארוחת צהרים במלון כפר המכבייה
14:00-14:35"רווחה מחדר המיטות" – חשיבותה של השינה כחלק מהרווחה הארגונית
מרצה: ד"ר קרן אור חן
הקשר בין הגוף והנפש מלווה אותנו לאורך כל חיינו, אשר מורכבים ממצבי מצוקה ומשבר שונים. בהרצאתה תבחן קרן את מהות הקשר הזה וההתמודדות עם מצבי הלחץ דרך תהליכי השינה וכיצד הארגון יכול וצריך להשפיע אליהם במטרה לשפר עבור העובד את איכות החיים מצד אחד, ואת התפוקות, היצירתיות והתפקוד היום יומי של העובד, עבור הארגון מהצד השני. בנוסף נלמד כיצד לתת מענה יישומי לצרכים של עובדים במצבי לחץ – מצב שלצערנו נפוץ מאוד בשוק העבודה בישראל.
קרן אור חןד"ר קרן אור-חן, מרצה באוניברסיטת חיפה בבית הספר לעבודה סוציאלית, החוג לפסיכולוגיה, החוג לתקשורת, והחוג למשאבי טבע וסביבה. בעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ומרצה בבית ספר לרפואה בטכניון בתחומי הפסיכולוגיה.
14:35-15:10הנעת עובדים ומחוברות (engagement) כחלק מתוכנית הרווחה הארגונית
מרצה: רם שיבי, מייסד שותף בפורום הישראלי לתקשורת ארגונית
רווחה היא אחד המרכיבים הבולטים בששת מרכיבי המחוברות (engagement). ארגון הדואג בצורה אמיתית לרווחת עובדיו מקבל מוטיבציה גבוהה הרבה יותר ומראה תוצאות עסקיות גבוהות יותר מאלה התולים פלקטים על הקירות או מסתפקים ברווחה שהיא FUN בלבד.
רום שיבירום שיבי עוסק בתחום של יעוץ עסקי, הנעת עובדים ומחוברות (engagement) מעל ל-12 שנים במתודולוגיה המחברת בין עולם הייעוץ הארגוני לתוצאות עסקיות. חיבור ממוקד, המתחיל מבחוץ ומראה איך ניתן לעשות טוב יותר מבפנים, והכל כדי לרתום את העובדים למדדים שלכם והתוצאות שאתם רוצים להשיג. 
15:15-16:45סדנאות פרקטיות לבחירה
אולם ריימן מרכז


אולם ריימן מזרח


אולם ריימן מערב


סדנא למנהלים, קבלת החלטות בתנאי אי ודאות
מנחה: ד"ר קרן אור חן, אוניברסיטת חיפה

הכרה של מודלים בקבלת החלטות תוך יישומם לשטח המעשי.
קהל היעד הנו מנהלים מדרגות שונות המתמודדים עם מצבי קבלת החלטות.
בסדנה נסקור מושגים ומודלים הרלבנטיים לקבלת החלטות במציאות על פי הגישה הנטורליסטית (Naturalistic decision making). גישה זאת חוקרת קבלת החלטות המאופיינת על ידי בעיות בלתי מובנות, סביבות דינמיות, מטרות משתנות או מסוכסכות, מעגלי פעולה-משוב, דוחק זמן, סיכונים משמעותיים, ריבוי משתתפים והשפעה של נורמות ומטרות ארגוניות. חלקה הראשון של הסדנה עוסק בקבלת החלטות פרטניות, חלקה השני עוסק בקבלת החלטות ארגוניות.

דוקטור קרן אור חןד"ר קרן אור חן,
מרצה בכירה באוניברסיטת חיפה בבית הספר לעבודה סוציאלית, החוג לפסיכולוגיה, החוג לתקשורת , החוג למשאבי טבע וסביבה .
בעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ומרצה בבית ספר לרפואה בטכניון בתחומי הפסיכולוגיה.

סדנת ניהול קונפליקטים
מנחים: עמרי גפן, מנכ"ל חברת "גבים" ו-נילי גולדפיין מנכ"לית קבוצת "נירם גיתן"

סדנה מעשית אשר תספק כלים פרקטיים הלכה למעשה להתמודדות למול אירועים פנים ארגוניים של קונפליקטים וחילוקי דעות, המלווים את עולם משאבי אנוש, מחלקות גיוס, פיתוח ארגוני ורווחה בחברות, ארגונים ובעסקים. הסדנא תדגים על אירועי אמת שיוצפו מתוך הקהל, את הדרכים שבהם ניתן היה (וניתן יהיה בעתיד) להתמודד בצורה חכמה למול קונפליקטים אלו.
בסדנא ניתן יהיה להציף בעילום שם או בצורה גלויה אירועים בעייתיים, מורכבים, קשים, מסובכים וקונפליקטואליים – שעלולים לפגוע, באם לא יטופלו נכון, ביכולת של החברה / ארגון / מפעל או עסק להתפתח לצמוח ולגדול.

עמרי גפןעמרי גפן,
ב-1996 הקים את קבוצת גבים, וכיום משמש כמנכ"ל הארגון, וכמפתח מתודולוגיות העתיד בתחום. בעל ניסיון של אלפי שעות בהובלת תהליכים והכשרות בארגונים בתחומים בהם מוכר כמומחה בינלאומי: Collaboration, ניהול קונפליקטים וגישור טרנספורמטיבי, מו"מ, תהליכי Consensus Building מורכבים ועוד.

נילי גולדפייןנילי גולדפיין,
בעלת מעל ל-25 שנות ניסיון בעבודה עם חברות מובילות, ישראליות וגלובאליות. גולדפיין מובילה תהליכי שינוי בארגונים. מרצה מבוקשת בפורומים מקומיים וגלובאליים.
היא מנהלת את רשת השותפים העסקיים של הקבוצה ברחבי העולם. מתמחה בהובלת מנהלים והנהלות בתהליכי פיתוח וצמיחה, כאנשי מקצוע בודדים וכן כצוותים מובילים.

לגולדפיין תואר שני בהצטיינות בסוציולוגיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, וקורסים רבים נוספים בתחום ניהול והנחיית קבוצות.

סדנת דיני עבודה – סקירת עדכוני חקיקה ודיון פתוח בין המשתתפים
מנחה: עו"ד רענן קריב 

בסדנה נתחיל בסקירה של השינויים האחרונים בחקיקה, בדיני העבודה, ובפסיקות. נציג את החדש והמעניין, את הנדרש הן ממנהל משאבי אנוש והן מהארגון, נדון בסוגיות ונספק פתרונות ודרכי פעולה למניעת העברה והגנה על הארגון.
בחלק השני של הסדנה נפתח את הבמה לשאלות הקהל. זהו המקום להעלות את הסוגיות והבעיות הקיימות בארגונכם ולקבל תשובות ופתרונות לכל מה שמדאיג אתכם בעבודה היומיומית בארגון.

רענן קריבלעו"ד רענן קריב מעל ל- 20 שנות ניסיון בתחום דיני העבודה, בין השאר כעורך דין בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, וכמנהל פורום דיני עבודה באתר הפורומים המשפטיים, והינו מומחה בעל שם בתחום הפנסיוני.

להרשמה ומידע נוסף יש למלא את הטופס להלן וללחוץ על הכפתור שבסופו:
[adrotate banner="270"]

במידה והטופס לא מופיע ניתן לפנות אלינו – 
בטלפון: 0722-555-225
במייל: sigal@hrus.co.il
עלויות:*

  560 ש"ח + מע"מ    ברישום מוקדם עד ה-12 בדצמבר  
  650 ש"ח + מע"מ    לנרשמים בין ה-13 ל-31 בדצמבר  
  720 ש"ח + מע"מ    לנרשמים החל מ-1 בינואר  

* מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל רישום בהתאם ל"תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)"
ביטולים יתקבלו בכתב בלבד למייל sales@hrus.co.il
ניתן לשלוח מחליף בהודעה מראש!