קורות חיים שלא הותירו את המעסיקים אדישים

קורות חיים שלא הותירו את המעסיקים אדישים

שיתוף

אפילו קורות חיים מצוינים המעידים על ניסיון וכישורים אופטימליים לתפקיד, עשויים בטעות להגיע למכונת הגריסה כיוון שלא הבחינו בהם בזמן. המגייסים עמוסים בבחינת קורות חיים ולא תמיד מצליחים להגיע לכל הקבצים שנשלחו אליהם, אפילו כשהם משתדלים מאוד.

לכן כמה אנשים מוכשרים ויצירתיים במיוחד וידאו כי קורות החיים שלהם לא יתפספסו, לא משנה מה.


קורות החיים בקופסת סופגניותקורות חיים בקופסת סופגניות

 

לוקאס בין 25 מסן פרנסיסקו סיפר שהוא עשה כ- 40 משלוחים של "סופניות קורות חיים" בחודש אחד. הוא התחזה לשליח והגיע אל החברות המגייסות עם קופסת סופגניות מפוארות וטעימות, כשאל מרכז הקופסה בצדה הפנימי, הוצמדו קורות החיים שלו. לטענתו של לוקאס האסטרטגיה השתלמה והוא כבר קיבל כמה פניות ממעסיקים ואף קיים מספר ראיונות עבודה.

 


joeהשתחרר לחופשי

 

ג'ו קלסו שלח קורות חיים מעוצבים בצורה מיוחדת למעסיקים הפוטנצייאלים. הוא עיצב תמונה שלו קשור בחבלים ובמודעה כתב: "הוא היה כלוא בצורה בטוחה, אך כעת הוא השתחרר". קורות החיים המעוצבים לכדו את תשומת ליבם של מעסיקים רבים, וקלסו טוען כי קיבל פניות רבות מגורמים שונים.

 

 


קורות חיים מעוצבים כעמוד פייסבוקקורות חיים מעוצבים כעמוד פייסבוק

 

המעסיקים הפוטנציאלים של סברינה סקוסיו טוענים שהרעיון שלה לקורות חיים מעוצבים כעמוד פייסבוק, מבריק!.
"איזה רעיון גאוני ?" סטיב פראט, מנהל ב- CBC Radio 3 כתב בבלוג שלו, "כולם מכירים את העיצוב המסקרן של עמוד פייסבוק, וסברינה פשוט לקחה את העיצוב הזה ובנתה באמצעותו את קורות החיים שלה." בזמנו לא היתה משרה פנויה עבור סברינה, אך סטיב פרסם את קורות החיים שקיבל ממנה ברשתות החברתיות כך שמעסיקים נוספים יבחינו בכישוריה.


קורות חיים בעמוד נחיתהקורות חיים בעמוד נחיתה

 

אריק גנדי הצליח להשיג לעצמו ראיון בחברת גוגל, כאשר עיצב את קורות החיים שלו בצורה של עמוד נחיתה, אשר אליו הוביל חיפוש בגוגל אחר צירוף המילים: "Creative, Hard working, Talented.. ועוד"
עובד של גוגל מצא את קורות החיים בלינקדאין והציע לאריק לשלוח אותם למשרה בגוגל שהתפנתה, מה שהוביל לראיון הנחשק.

 

 


המוח הימני והשמאליהמוח הימני והשמאלי

 

החלוקה בין האונה הימנית במוח שאחראית לצד הרגשי שלנו לבין האונה השמאלית אשר אחראית לצד המעשי האנליטי, ידועה לרבים מאיתנו. גם המעסיקים הפוטנציאלים שקיבלו את קורות החיים היצירתיים הללו שמועמד ערך בצורה של שתי האונות, התלהבו מאוד מהעניין.

 

 

 


QR קודקוד QR

 

קורות חיים יצירתיים במיוחד נשלחו למעסיקים רבים ע"י מועמד שהחליט לבקש מהם לסרוק את קוד ה- QR שלו כדי שיוכלו להיכנס לקרוא אותם.

 


קורות חיים בעמוד מחברתקורות חיים בעמוד מחברת

 

ריק מונדו עזר לחבר לעצב קורות חיים בצורה של עמוד מחברת, ולדבריו קורות החיים קיבלו כל כך הרבה עניין והתייחסות, עד כי מונדו הפך את העיצוב לפורמט אינטרנטי. החבר שלו קיבל עשרות פניות ממעסיקים בעיקר בשל העיצוב המיוחד והמקסים הזה.

 


קורות חיים רקומים על בדקורות חיים רקומים על בד

 

מליסה, מעצבת גרפית חובבת תפירה, השיגה את המשרה הראשונה שלה עם סיום התואר, כשהכינה קורות חיים מושקעים רקומים על בד. המעסיקים לא יכלו להישאר אדישים לרעיון היצירתי והפנטסטי, שממחיש את כישרון העיצוב והיצירתיות שלה.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה