כנס אסטרטגיות משאבי אנוש 2012 נפתח עם 400 משתתפים

כנס אסטרטגיות משאבי אנוש 2012 נפתח עם 400 משתתפים

למעלה מ-400 מנהלי משאבי אנוש, רכזי רווחה, אחראי הדרכה, יועצים ארגוניים, מנהלי גיוס, השמה וכוח אדם ועוד, הגיעו לכנס אסטרטגיות משאבי אנוש 2012

שיתוף
כנס משאבי אנוש

כנס משאבי אנוש

נותני חסות כנס אסטרטגיית משאבי אנושאנשי קהילה מהחברות המובילות במשק הישראלי, מהמגזר השלישי ומהמגזר הציבורי, הגיעו הבוקר לפגוש את המומחים בדיסציפלינות השונות של אסטרטגיות משאבי אנוש, אשר יחלקו עמם ידע וניסיון עשיר.

הכנס אסטרטגיות משאבי אנוש נועד לתת בידי המשתתפים כלים יישומיים לניתוח סביבת הארגון וגיבוש האסטרטגיה, דרך ה-Road Map, תכניות עבודה שנתיות ורב-שנתיות ועד להצגת התוכנית, לשיווקה הטמעתה ומימושה בארגון. כמו כן נתייחס בכנס להיבטים השונים של תקצוב תכנית העבודה, ונציג בהרחבה תוכניות עבודה סגמנטליות כגון: תכנית גיוס, תכנית הדרכה, תכנית OD, תוכנית הרווחה, תוכנית תגמול ותמרוץ ועוד.

את הכנס פתח יורם שולטהייס, מנכ"ל חברת HRus המארגנת הבלעדית של הכנס ואמר: אנחנו מאוד נרגשים ושמחים לראות אתכם כאן בהרכב מלא. אסטרטגיות משאבי אנוש הינו נושא חשוב ביותר ולכן החלטנו לייחד לו כנס ולפי ההיענות הגבוהה, אני מבין שגם אתם מכירים בחשיבות הנושא. יש לנו נבחרת מכובדת של מרצים ואני אישית ערב לכך שהכנס יהיה מרתק, מעשיר ומפרה.

HRus חוגגת היום שנה להווסדה וזה הזמן להגיד לכם הקהל הנכבד – תודה. כמות הקוראים, תפוצת הניוזלטר והמשתתפים בכנסים – הם מעל ומעבר. כשהקמנו את החברה, התחזית הכי אופטימית שאני כתבתי במצגת, הייתה שמספר הגולשים באתר יגיע ל-10,000 ואנחנו עוברים את ה-22,000. נכון להיום. זה הישג אדיר!

כנס אסטרטגיות משאבי אנוש הוא כבר האירוע השישי  שאנחנו  מפיקים ויש לנו עוד אירועים רבים. בחודש נובמבר אנו מתכננים כנס רווחה ייעודי לסקטור הפרטי ולהייטק בשיתוף פעולה עם חברת אנשים ומחשבים. כמו כן, אנו עובדים במרץ על הפקת כנס ייעודי לתוכנות משאבי אנוש. בסוף השנה אנו עורכים כנס הדרכה. נשמח לראות את כולכם.

למי מכם שעדיין לא יודע, אנו עומדים להשיק מדריך עסקים חדש ייחודי לקהילת משאבי אנוש אשר ייתן מענה למגוון תחומים כגון: תוכנות משאבי אנוש, פתרונות הדרכה, ייעוץ, רווחה… וכל שאר העסקים המספקים שירותים ופתרונות לעולם משאבי אנוש כדי ליצור כלי עזר שימושי ויום יומי. אנו ערבים באופן אישי לאיכות המידע ולרלוונטיות שלו.

זה המקום לספר לכם (בגאווה) שאנו משיקים בימים אלה את מועדון HRus – מועדון שיכלול 12 מפגשים לפחות במהלך 2013. מדובר על מפגשי למידה מקצועיים ייעודיים לתחומים השונים כגון דיני עבודה, גיוס עובדים, הדרכה, רווחה ועוד.

המנהלות האקדמיות של המועדון הן יוליה ריינשמדיט ודליה שליו. כל מי שיקדים להירשם למועדון יקבל הזמנה לשני כנסים. לידיעתכם, רשימת המרצים לימי עיון עדיין פתוחה ואתם מוזמנים להגיש מועמדותכם.

 אז מה קורה בשעות אלו בכנס?

ד"ר שלומית קמינקא, מנכ"לית העמותה הישראלית למשאבי אנוש, הציגה את הפרויקט הבא של העמותה –  כנס שיעסוק בניהול משאבי אנוש בעולם העבודה העתידי. ד"ר קמינקא: "אנו יוצאים לכנס מקצועי ארצי של קהילת משאבי אנוש. זה מהווה סיכום ביניים לעבודה ולפעילות של העמותה לפעילות העולם העתידי עם דגש על ניהול, מגמות וחידושים. זה יהיה כנס גדול, מקצועי ומכונן. זה כנס שישיק לראשונה בארץ מדרג – מדד מקצוענות למשאבי אנוש – דירוג של ארגונים על פי מקצוענות בתקן בינלאומי בו שותפה העמותה. בכנס אנחנו נעלה את הארגונים בעלי הדירוג הגבוה ביותר במשאבי אנוש."

פנינה קרן, מנהלת חטיבת משאבי אנוש ומנהל של בנק ישראל, פתחה בהרצאה מרתקת בנושא בניית אסטרטגיות משאבי אנוש בכניסה לתפקיד:

"אני הולכת לקחת אתכם למסע ארוך שעברתי ולספר את הסיפור האישי שלי. איך בונים אסטרטגיה כשאתה נכנס לתפקיד בכיר חדש, כבר בתחילת הדרך? אפשר לשוטט באינטרנט ולאסוף חומרים ומידע, השאלה היא לא איך מוצאים חומר אלא כיצד בונים נכון את האסטרטגיה הנכונה?"

ד"ר דורון כהן, מנהל פיתוח אסטרטגיות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה במרסר, הציג את פעילותה של מרסר ואת חשיבות ההון האנושי בשוק העבודה המודרני: "רבים מכירים את השם מרסר כמותג בינלאומי. אנחנו חברת ייעוץ גלובאלית מובילה אבל הפוקוס אצלנו הוא על אנשים. ניוד אנשים, תגמול אנשים, ניהול כישרונות…  מרסר חברה בפורום הכלכלי הבינלאומי ומתוך הפורום אנחנו מצליחים לזהות שינוי בסדר עדיפויות כלכלי גלובלי. השיח עבר מתחרות, ממון ומשאבים כלליים להון האנושי ויותר ספציפית לכישרונות ולבעיית המחסור בכישרונות, הפער בין הביקוש להיצע ועתיד המשק כתלוי הגורם האנושי."

ד"ר אולריקו לוצ'י, מנהל תחום compensation & mobility באירופה במרסר העולמית: " כסף הוא עדיין מרכיב חשוב אבל יש צורך בתמריצים נוספים כדי לדרבן עובדים. יש הרבה אנשים שרוצים לעבור ליעדים בחו"ל כדי ללמוד ולהתנסות ולחוות. מדיניות האקספט בנויה על התשתית החדשה. עובדים מוכנים ואף רוצים לעבור למדינות זרות בגלל שזה מאפשר להם מסלול קידום מקצועי, בגלל שהם מחפשים סביבת עבודה מפרה ומאתגרת. הארגון חייב להמשיך לייצר תמריצים לא כלכליים כדי להצליח לנייד עובדים ובו בעת – לצמצם עלויות ניוד."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה