אנחנו חוגגים 4 שנות פעילות ב- 4 חודשים מלאים הפתעות!

אנחנו חוגגים 4 שנות פעילות ב- 4 חודשים מלאים הפתעות!

כל שנה חדשה היא חגיגה כפולה עבור הפורטל שכן מעבר לשנה החדשה אנו חוגגים גם יום הולדת. אז לרגל 4 שנות פעילות הכנו עבורכם לא רק סיכום אלא גם 4 חודשים של פעילויות! עם 14 אירועי משאבי אנוש - פרטים בפנים...

שיתוף
חוגגים עם פורטל משאבי אנוש

HRus – פורטל משאבי האנוש, חוגג 4 שנות פעילות!

בשנת 2011 בסמיכות לראש השנה עלינו לאוויר עם הפורטל וכ-100 מאמרים מקצועיים. 4 שנים אחרי לפורטל יש כבר מעט פחות מ-7,000 דפי תוכן מתוכם כמעט 5,700 כתבות ומאמרים מקצועיים, אשר פתוחים ללא עלות לטובת קהילת מנהלי משאבי האנוש מהווים את הפלטפורמה הרחבה והגדולה ביותר בישראל בתחום.

כאשר עלינו לאוויר החזון היה להיות פלטפורמה לחדשות ומאמרים מקצועיים, להוות במה מרכזית לקהילת מנהלי משאבי האנוש ולהפיץ את הידע והתורות המקצועיות בצורה הרחבה ביותר שניתן. ואנו מאמינים כי עשינו זאת, לרווחת הקהילה, בצורה טובה – גם אם יש תחומים שבהם ניתן להשתפר, ואנו נמשיך לעשות זאת, עבורכם, עוד שנים רבות.

מה היינו מייחלים לנו לשנה החדשה? להעמיק את הקשר איתכם הקהילה ולקבץ מספר גדול יותר של מומחים ובעלי דעה אשר יחלקו עם עמיתיהם מהידע הנפלא שנמצא בארגונים, ולכן…


אנו מזמינים אתכם להיות חלק מהכותבים באתר:
ליהנות מחשיפה, לשתף ללמוד (וללמד) ולהעמיק את הידע המקצועי בקרב חברי הקהילה.
הצטרפו לצוות הכותבים של פורטל משאבי אנוש!
לפרטים נוספים – לחץ כאן!


כמובן שהפעילות של הפורטל לא היתה יכולה להתקיים ללא שיתוף הפעולה של אנשים רבים כבר היום מקרב הקהילה – ולהם אנו מודים מקרב לב: על שיתוף הפעולה, ההכרה במטרה החשובה וההשקעה בזמן ובחלוקת הידע עם הקהילה. וכן גם לקהל הקוראים הנאמן שלנו, ולקהל המשתתפים בכנסים – אשר מאפשרים לכל האופרציה הזו לפעול עבור כלל קהילת משאבי האנוש.

בנוסף, הפעילות ברשתות החברתיות גדלה אף היא ולדף הפייסבוק של הפורטל אשר כבר מזמן הפך לדף משאבי האנוש הגדול בישראל, עם קרוב ל-19,000 אוהדים, וכן למעל ל-13,000 המכותבים למייל היומי שלנו שזוכים לקבל תוכן מקצועי ומעבירים אלינו את רשמיהם וכן משוב נפלא אשר מאפשר לנו להמשיך להשתפר.

כמו כן, בארבעת השנים ארגנו עבור הקהילה 33 ימי פעילות (כנסים מקצועיים וימי עיון מקצועיים), כאשר השנה ראוי לציין 3 קווי פעילות חשובים:

  1. נכנסו לשיתוף פעולה עם מר' יעקב רוזן, מחברת HRD, ואשר איתו אנו עושים כעת, בפעם השנייה, כנס אחוד לקהילת הגיוס (כנס הגיוס הקרוב ייערך ב- 29.10 בכפר המכביה, לפרטים נוספים ורישום לכנס הגיוס – לחץ כאן!), לאחר שהכנס הראשון שהיה משותף לשני הגופים המובילים ונערך בפברואר תואר הן ע"י המשתתפים והן ע"י החברות שלקחו בו חלק ככנס הטוב ביותר שהיה שישראל מאז ומעולם!
      
  2. השקנו את פורום סמנכ"לי משאבי האנוש, אשר מתוכנן להיערך בתדירות חצי שנתית, וכבר זכה ל-2 פעילויות אשר משכו, כל אחת, כ- 200 סמנכ"לים מהארגונים המובילים בישראל. הפורום הסגור, מהווה מועדון ייחודי ובלעדי לפורטל משאבי האנוש ומהווה מקום מפגש לקהילת הבכירים בענף. המפגש הבא שלו מתוכנן להיערך ב- 12.1.2016 במסגרת יריד משאבי האנוש HRexpo.
      
  3. וכמובן עריכת יריד משאבי האנוש HRexpo אשר התקיים ב- 15.12.2014, וכלל 13 כנסים שונים שנערכו ביום אחד ומשך קרוב ל-2,000 מחברי קהילת משאבי האנוש לאירוע משאבי האנוש הגדול ביותר שנערך בישראל מאז ומעולם. היריד, שכלל אזור התכנסות ותצוגת ספקים נערך בסטנדרטים בינלאומיים וכלל, לראשונה בתחום בישראל, תצוגה בנויה, מסעדה פתוחה ועוד חידושים רבים נוספים.
    היריד הבא ייערך ב- 12.1.2016 ויעלה על קודמו – אז חשוב להישאר מעודכנים ולעקוב אחרי לוח אירועי משאבי אנוש שבקישור המצורף.

מה אנו מתכננים לכם בשנה הקרובה…

כמובן שאנו כאן בפורטל משאבי האנוש HRus לא שוקטים על שמרינו ואנו עובדים על מספר פרויקטים גדולים שיפורסמו בקרוב, בניהם ניתן כבר לפרסם את:

  1. מהדורה חדשה של "ארגז הכלים למנהל משאבי האנוש" – ספר שימושי אשר מיועד לשבת על שולחנו של כל מנהל משאבי אנוש ויכלול הסברים לגבי פעילויות ורשימות תיוג לשימוש שוטף במהלך עבודתו של מנהל משאבי האנוש. ארגז הכלים חולק לראשונה במסגרת יריד משאבי אנוש HRExpo ויחולק גם השנה במהדורה רחבה אף יותר.
      
  2. אירוע משאבי אנוש שנתי, גדול ומקצועי, ייערך ב- 31.3 בראשות עדי בילדנר, סמנכ"ל משאבי אנוש של ECI. האירוע יכלול מליאה ו-4 מושבים ויביא מספר רב של הרצאות מקצועיות מקרב בכירי משאבי האנוש בישראל האירוע יהיה המשך חגיגי ל HRexpo אשר יכלול 6 כנסים מקצועיים ייעודיים.
      
  3. ובנוסף אנו שמחים להכריז על עבודה על שדרוג האתר אשר תעלה בהמשך השנה ותביא מספר גדול של שינויים ושדרוגים באופן שבו אתם, חברי הקהילה, תוכלו לצרוך את התוכן המקצועי הרב שכבר קיים באתר וימשיך להבנות בו לאורך השנים הבאים.

מה אנו מתכננים עבורכם ב- 4 החודשים הקרובים…

וכאשר אנו חוגגים 4 שנים של פעילות החלטנו שזו סיבה למסיבה וארגנו עבורכם 4 חודשים של אירועים ופעילויות למען ועבור הקהילה שלנו!
ועם 14 אירועים שונים שממתינים לכם – כל אחד יכול למצוא את הדבר המתאים לו…
אז מה עומד להיות בזמן הקרוב על לוח השנה של מנהלי משאבי אנוש באשר הם, הינה הרשימה:

מיד לאחר סיום תקופת החגים נערוך ב- 22 לאוקטובר 2 אירועים אחד מקצועי ואחד חוויתי:

(1) אירוע חוויתי למנהלי משאבי אנוש ורווחה על אניית הפאר האלגנטית והמרהיבה, של חברת השייט היוקרתית סלבריטי קרוזס, אשר תעגון בנמל אשדוד. ין היתר תוכלו להינות מסיור בספינה, ארוחת צהריים מפוארת ומופעי אומנים והרצאות. מספר המקומות מוגבל וההשתתפות אינה כרוכה בתשלום – אז חשוב להבטיח מקומכם כמה שיותר מוקדם!

למידע נוסף ורישום לאירוע החוויתי למנהלי משאבי אנוש ורווחה – לחץ כאן!

(2) סדנת מימוש אסטרטגיה ותכניות עבודה אשר תערך בכפר המכביה יקחו חלק מספר ארגונים אשר יציגו את תוכניות העבודה שלהם והדרכים למימושם. כמו כן יקבלו המשתתפים כלים פרקטיים וילמדו שיטות חדשות להבטחת תוצאות והוצאה לפועל בצורה אפקטיבית של תוכניות העבודה הארגוניות.

למידע נוסף ורישום לסדנת אסטרטגיה ותוכניות עבודה – לחץ כאן!

שבוע לאחר מכן, ב- 29.10 נערוך את כנס מקורות הגיוס 2015:

(3) כנס מקורות הגיוס נערך בשיתוף חברת HRD ומהווה את הבמה המרכזית למנהלי גיוס עובדים בארגונים. מדובר באירוע מקצועי הכולל מליאה, פיצול ל-4 מושבים וסיום היום בסדנאות פרקטיות. בין הארגונים אשר יציגו בכנס ניתן למנות את: SAP, GIGYA, NICE, טבולה, בזק און ליין, קלטורה…

למידע נוסף ורישום לכנס מקורות גיוס – לחץ כאן!

בהמשך השנה נערוך גם את האירועים הבאים:

(4) ב- 10.11 נערוך יום עיון בנושא הטמעת חזון וערכים הסדנה תועבר ע"י ניל"י גולדפיין, מקבוצת נירם גיתן. ביום העיון ילמדו המשתתפים כיצד לממש הלכה למעשה חזון וערכים ארגוניים וכיצד לעצב תרבות ארגונית אשר תומכת ונתמכת ע"י החזון והערכים.

(5) ב- 3.12 נערוך יום עיון בנושא הכשרת מנהלים אשר יענה על השאלה: "כיצד יוצרים מנהיגים ומנהלים שיובילו את ההבדל בין הארגון שלהם למתחרים במשק?". המשתתפים ביום העיון יקבלו כלים וילמדו מניסיונם של אחרים ע"י שיתוף הבמה במקרי מבחן מארגונים אמיתיים על הדרכים האפקטיביות ביותר להוציא לפועל הליכי הכשרת מנהלים – מה עובד? ומה כבר ממש לא?

(6) ב- 3.12 נערוך גם את הוועידה ה-2 למעסיקים, חשבי השכר ומנהלי משאבי אנוש – הפעם בנושא הרפורמות הפנסיוניות החדשות! האירוע, שיערך בשיתוף פעולה עם מכללת כספים וחברת סלארי, יהווה נקודת מפגש חשובה ואירוע למידה מקצועי בעל חשיבות עליונה לקראת השינויים הצפויים להיערך בתחום ניהול ההפרשות הפנסיונית של העובדים והעברת האחריות של הדיווח והבקרה למעסיקים בכלל ולמנהלי משאבי אנוש בפרט!

(7) יום עיון בנושא ניהול קונפליקטים בארגונים אשר יועבר ע"י בועז נחמד ייתן כלים ותהליכי עבודה סדורים להתמודדות, ניטרול ומניעה, של קונפליקטים בארגון בשלוש הרמות: בין עמיתים לעבודה, בין עובד למנהל ובין העובדים להנהלה.

(8) יום עיון בנושא פיתוח הדרכה בארגונים אשר יועבר ע"י ענבל גלפרב ובו ילמדו המשתתפים כיצד לנצל את המשאבים הקיימים בארגון וכיצד לפתח הלכה למעשה תוכנית הדרכות אפקטיבית בחלוקה לסגמנטים השונים של העובדים הקיימים בארגון.

ב- 12.1 נערוך את יריד משאבי אנוש HRexpo אשר יכלול 6 אירועים במקביל:

בינואר 2016 נקיים פעם נוספת את HRExpo בכפר המכביה, לאירוע זה תתלווה תערוכת פתרונות מקצועיים גדולה, שבה יבקרו משתתפי כל הכנסים.

(9) הבמה המרכזית למנהלי משאבי אנוש – הכנס המרכזי של היריד ייערך בסימן: MAXIMIZE YOUR HR POTENIATL! משתתפי הכנס ילמדו כיצד לממש את הפוטנציאל האישי והמקצועי בתחום ניהול ההון האנושי ולהביא את משאבי האנוש למקום טוב יותר בהיררכיה הארגונית ע"י שימוש נכון בכלים שנמצאים ברשותנו – תוך יצירת ערך רב יותר לארגון!

(10) כנס למידה ופיתוח ארגוני: הכנס זה ילמדו המשתתפים מה חדש בעולם ההדרכה? מה עומד להגיע? ולמה ניתן לצפות? נענה על שאלות כגון כיצד להטמיע הדרכה ואיך ניתן להדריך יותר בפחות – וזאת באמצעות הכלים והשיטות אשר זמינות לארגונים כבר היום.

(11) כנס דיני עבודה: התחום של דיני העבודה אומנם מוכר וכל ועדיין מדי יום אנו שומעים על מעסיקים, גדולים כקטנים, אשר "נופלים" ומבצעים עברות אשר הנזק שנגרם בגללם גדול, הן כספית והן מיתוגית. משתתפי הכנס יקבלו סקירה של השינויים האחרונים בתחום וכן ימסרו דגשים חשובים אשר יגעו בסוגיות אשר מעבר לרמה הבסיסית המוכרת לכולנו.

(12) כנס שכר והטבות: בעוד נושא השכר וההטבות במרבית הארגונים קיים וממוסד אנו נראה במסגרת הכנס כי רובנו עושים זאת בצורה הלא נכונה, וזאת למרות שאנו כבר יודעים כיצד הדברים צריכים להיות – וזאת בגלל שהשינוי נתפס קשה ומסורבל. משתתפי הכנס ילמדו למה מדובר בתפיסה שגויה וכיצד ניתן, בכלים פשוטים, להביא שינוי ארגוני כולל אשר יצעיד את הארגון קדימה.

(13) כנס רווחה: נושא הרווחה אינו זוכה לייחס הראוי בקרב ארגונים. הרווחה הינה חוט השני אשר מקשר את כלל גורמי משאבי האנוש בארגון, החל משימור עובדים, דרך מוטיבציה ובריאות עובדים (אשר תורמים לתפוקות הארגוניות) ועד ליכולת של מנהלי הגיוס להביא כישרונות לארגון (כמקום עבודה שטוב לעבוד בו). בכנס הרווחה יקבלו המשתתפים כלים וילמדו שיטות כיצד לשווק את הרווחה וכיצד לעשות יותר בפחות!

(14) פורום סמנכ"לי משאבי אנוש: המפגש השלישי של הפורום יערך במסגרת היריד ויכלול מספר שולחנות עגולים ופאנלים בנושאים שונים המיועדים לקהל הבכיר ביותר מקרב קהילת משאבי האנוש. האירוע הינו אירוע סגור לסמנכ"לי משאבי אנוש בלבד – לא יתאפשר רישום למי שאנו בדרג הבכיר בארגון!

פרטים מלאים על כל אחד מהאירועים הנ"ל יפורסמו לאחר החגים – לכן יש למה לחכות.

ניתן למצוא בכל רגע נתון פרטים לגבי האירועים הקרובים בדף הכנסים שלנו ע"י לחיצה על לינק זה!


סיכום

לסיום רצינו להגיד תודה לכל מי שהיה איתנו, תמך ועזר, וכן לצוות המסור שדואג להביא לכם את כל הטוב הזה.

אז שיהיה לכולם שנה טובה וקריאה מהנה…

ולסיכום השנה נחזור על המסורת מהשנים האחרונות ונצרף לשימושכם גם את ריכוז הכתבות והמאמרים הנצפים ביותר בפורטל משאבי אנוש לשנת התשע"ה אותו תוכלו למצוא בקישור הבא:

הכתבות והמאמרים הנצפים ביותר בפורטל משאבי אנוש לשנה האחרונה!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. מזל טוב לאתרכם וליורם שולטהייס על ההישגים

השאר תגובה